אפל מאשרת: רכשנו את החברה הישראלית אנוביט

דובר אפל אישר את דבר הרכישה אולם סירב לומר כמה אפל שילמה תמורתה ● על פי ההערכות, מדובר בסכום שנע בין 400 מיליון דולרים ל-500 מיליון דולרים ● אם המחיר שפורסם נכון, הייתה זו אחת הרכישות הגדולות ביותר שביצעה אפל מאז ומעולם ● הטכנולוגיה שפיתחה אנוביט משולבת בזיכרונות פלאש שמותקנים במכשירי iPhone, מחשבי iPad ומחשבי MacBook Air

אפל (Apple) אישרה רשמית את הדיווחים שעל פיהם רכשה את חברת הסטארט אפ הישראלית אנוביט (Anobit), שעוסקת בזיכרונות פלאש (Flash). על פי הדיווחים, החברה נרכשה תמורת סכום שנע בין 400 מיליון דולרים ל-500 מיליון דולרים.

דובר אפל, סטיב דאולינג, אישר לסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), כי הרכישה אמנם בוצעה, אך סירב לנקוב במחיר ששילמה אפל או לפרט את התוכניות שלה ביחס לחברה שנרכשה. הטכנולוגיה שפיתחה אנוביט משולבת בזיכרונות פלאש שמותקנים במכשירי iPhone, מחשבי iPad ומחשבי MacBook Air.

אם המחיר שפורסם נכון, הייתה זו אחת הרכישות הגדולות ביותר שביצעה אפל מאז ומעולם. ב-1997 רכשה אפל את חברת NeXT של סטיב ג'ובס תמורת 404 מיליון דולרים. ב-2008 היא רכשה את PA Semi תמורת 278 מיליון דולרים וב-2010 – את Quattro Wireless, שעבורה היא שילמה 275 מיליון.

הרכישה תחסוך מאפל את הצורך לשלם תמלוגים לצד שלישי תמורת כל רכיב זיכרון שמשולם במוצריה. ייתכן שהרכישה קשורה גם למלחמה שמנהלת אפל נגד סמסונג (Samsung), משום שהמתחרה הגדולה מדרום קוריאה היא לקוחה של אנוביט.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים