מיקרוסופט: גולשים שיתקינו את אקספלורר 8 יוכלו לבחור אם הוא יהיה דפדפן ברירת המחדל שלהם

מיקרוסופט השיקה את האפשרות החדשה לאחר לחץ של מפתחי דפדפנים אחרים ● עם זאת, גולשים שדפדפן ברירת המחדל הקודם שלהם היה אקספלורר בגרסה ישנה יותר לא יוכלו להשתמש באפשרות החדשה

מיקרוסופט (Microsoft) ביצעה בסוף השבוע שינוי באינטרנט אקספלורר 8, שבמסגרתו יוכל המשתמש שמתקין את הדפדפן לבחור האם הוא רוצה שהאקספלורר יהיה דפדפן ברירת המחדל שלו או לא. מטרת השינוי היא להתמודד עם האפשרות שהאיחוד האירופי יקנוס את מיקרוסופט בגין עבירה על החוקים נגד ההגבלים העסקיים, לאחר שכבר עשה זאת לאחרונה. השינוי בוצע גם בעקבות לחץ של אופרה מצד אחד ומוזילה, המפתחת של פיירפוקס, מצד שני.

בבלוג של אינטרנט אקספלורר נכתב, כי מפתחי הדפדפנים המתחרים גורסים שמיקרוסופט מנצלת את תוכנית ההתקנה כדי לדחוף בכוח קדימה את הדפדפן שלה על חשבון הדפדפנים האחרים. עוד טענו, כי אם, לדוגמה, בחר משתמש בפיירפוקס כדפדפן ברירת המחדל שלו, התקנה מהירה של אקספלורר 8 שינתה את הבחירה שלו.

יצוין, כי אפשרות הבחירה לא תופיע אם דפדפן ברירת המחדל של המשתמש היה או עודנו אקספלורר בגרסה ישנה יותר. השינוי מתייחס גם למי שמשדרג את מערכת ההפעלה שלו לחלונות 7. אם דפדפן ברירת המחדל לפני השדרוג אינו אינטרנט אקספלורר 8, המשתמש יהיה חייב להחליט בעצמו האם לשנות את ההגדרה בזמן התקנת מערכת ההפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים