אסף רבי, מנכ״ל SenseOr: "ניטור המצב הבריאותי באמצעות BI קורם עור וגידים"

"אחד מהתחומים פורצי הדרך בעולם כיום הוא ניטור מצבו הבריאותי של האדם בזמן אמת תוך שימוש בטכנולוגיות של Wireless body area network", אמר מנכ"ל SenseOr בהרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים

"ניטור מצבו הבריאותי של האדם בזמן אמת תוך שימוש בטכנולוגיות של Wireless body area network הוא תחום פורץ דרך בעולם כיום. מאמצים פיתוחיים רבים נעשים כיום בעולם כדי לקדם אבחון מוקדם של פתולוגיות ולנטר בזמן אמת את מצבו הבריאותי של אדם באמצעים טכנולוגיים, לרבות טכנולוגיות BI. בהקשר זה, BI הוא Body Intelligence ולא Business Intelligence". כך אמר אסף רבי, מנכ"ל SenseOr – ספקית שירותי מומחה ויישום בתחום ה-BI בארץ ובאירופה, בהרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים.

ההרצאה התמקדה במגמות חדשות בעולם ה-BI, עולמות תוכן מרתקים שנוצרים בימים אלה דרך פיתוחים טכנולוגיים עתידניים, ו-CIO Wisdom בתחום המבוסס על פרויקטים רבים שהוביל רבי בעשור האחרון. לסיום, ניתן ניתוח מעמיק מקרה מבחן – פרויקט הטמעת Enterprise BI בשופרסל.

רבי הציג מספר מגמות מובילות ומתקדמות בתחום, דוגמת Proactive & Actionable BI, Manage by exceptions approach, BI Collaboration והממשק בין עולם ה-BI לטכנולוגיות Big Data. "בארגונים בעלי BI ותיק, המיקוד כיום הוא בהפקת המרב העסקי מעולמות התוכן הקיימים ורתימת ה-BI להנעת תהליכים עסקיים עם דגש תפעולי בארגון". זאת, הוא אמר, "על ידי הקמת מנגנוני התראות רגישים, פיתוח מנגנוני המלצות לפעולה ודגש על שיתוף התובנות עם אנשי השטח. הקשר בין שכבת ההנהלה ואנשי השטח חייב להתהדק כחלק מתהליך שיפור הארגון – וטכנולוגיות ה-BI החדשות תורמות לנושא זה יותר מאי פעם".

במסגרת ההרצאה, תוארו תחומי תוכן חדשים, מרתקים ומתפתחים אליהם ניתן לרתום את טכנולוגיות ה-BI. לדבריו, "אחד מהתחומים פורצי הדרך בעולם כיום הוא ניטור מצבו הבריאותי של האדם בזמן אמת תוך שימוש בטכנולוגיות של Wireless body area network וסנסורים הדוגמים מדדים כגון: ECG, breath sensor, חום גוף, לחץ דם, בדיקת סוכר בדם, ועוד. Big data from your blood stream הוא כיוון שהולך וקורם עור וגידים דרך מאמצים פיתוחיים רבים שנעשים כיום בעולם כדי לקדם אבחון מוקדם של פתולוגיות, ולנטר בזמן אמת את מצבו הבריאותי של אדם באמצעים טכנולוגיים".

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בישראל בתחום מערכות המידע. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי מנהלי מערכות המידע בארץ, לצד אנשי מקצוע רבים בתחום. הקורס זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק, כגון קוקה-קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים