ARM רכשה ספקית תוכנה עבור "האינטרנט של הדברים"

במסגרת ההסכם, ARM תציע את הטכנולוגיה של החברה הנרכשת, Sensinode, ותספק גישה למפתחים דרך פרויקט mbed, לצורך יצירה מהירה של תכנונים ושל אפליקציות עבור "האינטרנט של הדברים" ● IMS צופה, כי עד 2020 יהיו במסגרת המגמה ההולכת וצוברת תאוצה כ-30 מיליארד התקנים מחוברים ● סכום הרכישה לא נמסר לפרסום

התחרות מתחילה. ARM

ARM הודיעה, כי רכשה את Sensinode Oy, חברה שמספקת תוכנה עבור "האינטרנט של הדברים". במסגרת ההסכם, ARM תציע את הטכנולוגיה של Sensinode ותספק גישה למפתחים דרך פרויקט mbed, לצורך יצירה מהירה של תכנונים ושל אפליקציות עבור המגמה ההולכת וצוברת תאוצה. סכום הרכישה לא נמסר לפרסום.

החברה הנרכשת, שנמצאת בבעלות פרטית, הובילה את הפיתוח של הסטנדרטים 6LoWPAN ו-CoAP עבור התקנים בעלי עלות והספק נמוכים, ותרמה ליצירת יוזמות התקינה IETF ,ZigBee IP ,ETSI ו-OMA. יצוין, כי ARM תמשיך לשווק את המוצרים NanoStack ו-NanoService של Sensinode, הן ללקוחות קיימים והן ללקוחות חדשים.

"האינטרנט של הדברים", שיש הצופים שתהיה המהפכה הבאה בתחום האינטרנט, עוסקת בחיבור מוצרים מכל הסוגים ועם כל היכולות. IMS צופה, כי עד 2020 יהיו כ-30 מיליארד התקנים מחוברים. מדובר, בין היתר, באלפי יישומים חדשים, ביניהם חיישנים אלחוטיים, מכשירים חכמים מחוברים, יישומים רפואיים ביתיים ואלקטרוניקה נלבשת. הטכנולוגיה מתאימה גם ליישומי M2M המשתמשים בחיבורים סלולריים ולתקן החדש OMA Lightweight M2M לניהול התקנים.

פרויקט mbed של ARM הוא שיתוף פעולה תעשייתי שמטרתו לספק אבני בניין בסיסיות של חומרה ותוכנה בקוד פתוח, לצורך פיתוח מהיר של התקנים מחוברים חכמים. זה כולל תמיכה עבור מיקרו-בקרים, רדיו, התקנים היקפיים, תווכה ושירותי ענן.

"ARM מחויבת לרעיון של יצירת 'אינטרנט של דברים' מבוסס סטנדרטים, שבו מיליארדי התקנים מכל הסוגים ועם כל היכולות יהיו מחוברים ביניהם באמצעות שירותי רשת ופרוטוקולי אינטרנט עם יכולת הפעלה הדדית", אמר ג'ון קורניש, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת תכנון מערכות ב-ARM. לדבריו, "Sensinode היא חלוצה בתחום התוכנה עבור התקנים דלי הספק וזולים המחוברים לאינטרנט. השאיפה שלנו היא להפוך את הטכנולוגיה והמומחיות שלה נגישה לשותפות שלנו ודרך פרויקט ARM mbed, כדי לאפשר פיתוח מהיר של אלפי יישומי IoT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים