למרות התוצאות הטובות – מנכ"ל ג'וניפר פורש

קווין ג'ונסון הודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל החברה לאחר חמש שנים, לאחר שקיבל "החלטה אישית" ● לדבריו, "החברה נכנסה למעגל של השקעות חדשות של לקוחות" בתחומי מיחשוב ענן ואינטרנט נייד, מה שעושה את העת הזו "כמתאימה להובלה חדשה, לקראת השלב הבא של הצמיחה של ג'וניפר"

אף שג'וניפר (Juniper) הודיעה הלילה (ד') על קפיצה ברווחים, קווין ג'ונסון, מנכ"ל החברה בחמש השנים האחרונות, יעזוב אותה מיד לכשיימצא לו מחליף. ענקית ציוד התקשורת הודיעה, כי שכרה את שירותיה של חברת "ציידי ראשים" למינוי המשרה החדשה.

ג'ונסון, בן 52, אמר ש-"החברה נכנסה למעגל של השקעות חדשות של לקוחות" בתחומי מיחשוב ענן ואינטרנט נייד, מה שעושה את העת הזו "כמתאימה להובלה חדשה, לקראת השלב הבא של הצמיחה של ג'וניפר". נמסר, כי פרישתו של ג'ונסון היא תוצר של "החלטה אישית".

ב-2012 השתכר ג'ונסון סכום כולל של 6.9 מיליון דולרים – ממשכורת, פיצויים, מניות ואופציות. מדובר בסכום נמוך לעומת זה שהשתכר ב-2011, שעמד על 10.7 מיליון דולרים.

לפני שהגיע לג'וניפר שימש ג'ונסון במשך 16 שנים בתפקידים שונים במיקרוסופט (Microsoft), שהאחרון שבהם היה נשיא חטיבת הפלטפורמות והשירותים. בנוסף, ג'ונסון חבר בהנהלת סטארבקס (Starbucks).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים