מיקרוסופט רושמת ציון דרך: 100 אלף יישומים בחנות של חלונות 8

ענקית התוכנה חצתה את הרף היוקרתי בשמונה חודשים בלבד – קצב מהיר בהרבה מזה שרשמו אפל או גוגל

מיקרוסופט (Microsoft) חצתה את סף 100 אלף היישומים עבור מערכות ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) ו-Windows RT בחנות היישומים Windows 8 Store שלה.

החנות של ענקית התוכנה חצתה את הרף של המספרים בעלי שש הספרות תוך שמונה חודשים בלבד מיום ההשקה – קצב מהיר בהרבה מזה שרשמה אפל (Apple) בחנות היישומים למערכות iOS  (עם 100 אלף יישומים לאחר שנה), ומזה שרשמה גוגל (Google) בחנות היישומים למערכות אנדרואיד (Android), לה לקח יותר משנה לעבור את הסף האמור.

אולם, מעבר להישג החשוב, יש לזכור כי כיום מוצעים עבור מערכת iOS למעלה מ-850 אלף יישומים, ובהם 350 אלף שהותאמו במיוחד למחשבי iPad. ההיקף של חנות היישומים למכשירי אנדרואיד מקביל, פחות או יותר, לזה של אפל. יצוין, כי את קצב הגידול המרשים בהיקף היישומים רשמה מיקרוסופט בעידן נוח בהרבה, שבו קיימת מערכת אקולוגית ענפה של מפתחי יישומים.

עם זאת, מערכת ההפעלה חלונות 8 עצמה – חרף העובדה שהיא מתקדמת בהרבה מגרסאות קודמות של חלונות (Windows) – אינה מצליחה לשחזר, כל שכן לשבור, את היקפי התפוצה שרשמו קודמותיה. מבחינתה של מיקרוסופט, השאלה אינה רק אם תצליח לסגור את הפער מול חנויות היישומים הגדולות יותר של מתחרותיה, אלא גם אם תצליח לפתות מספיק משתמשים לעבור אליה מהמערכות האקולוגיות המתחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים