Software AG השיקה את גרסה 8.0 של webMethods

בין השאר, כוללת הגרסה החדשה מאגר משולב של שירותים עסקיים, אשר מחבר את פלטפורמת ה-SOA עם יוזמות לשיפור תהליכים ● בנוסף, הגרסה אמורה להפחית ב-25% את הזמן והעלות הדרושים לשיפור תהליכים ולשילוב בין מערכות ושותפים

Software AG השיקה גרסה חדשה של פלטפורמת ה-SOA וה-BPM שלה – webMethods. הגרסה החדשה, webMethods 8.0, אמורה לאפשר לארגונים להרחיב את ניצול הארכיטקטורות הפתוחות ואת תשתיות התוכנה המצויות בידיהם, כדי לשפר תהליכים עסקיים ולשלב בין מערכות.

webMethods 8.0 תוכננה על מנת לכוון את תשתיות התוכנה הקריטיות של הארגון לעבר שילוב בין מערכות ושותפים, תוך מיכון תהליכים ושיפורם. ארגונים המבצעים פרויקטים רחבי היקף, עשויים להשיג חיסכון של 25% בזמן ובעלות הכרוכים בפרויקט, ולחסוך מיליוני דולרים.

בין השאר, כוללת הגרסה החדשה יישום המכונה CentraSite ActiveSOA – מאגר שירותים עסקיים הקושר את ניהול התהליך העסקי (BPM) עם ארכיטקטורת ה-SOA. עד כה, נאלצו ארגונים לשמר נכסי SOA במסד נתונים אחד ולשמור על נכסי התהליכים העסקיים בסילו נפרד – מה שהביא לנתק בין ה-SOA ובין יוזמות לשיפור התהליכים. כעת, מאפשרת הגרסה החדשה לשים את כל הנכסים במסד נתונים אחוד ויחיד. כתוצאה מכך, משתמשי ה-IT והמשתמשים העסקיים יכולים לראות את השירותים, לשתף פעולה ביתר קלות, וגם לחבר את נכסי ה-SOA ישירות ליוזמות העסקיות.

יישומים ותכונות נוספות הכלולים ב- webMethods 8.0 כוללים, בין היתר, את ה- webMethods Mediator – פתרון תיווך לשירות חדש, המאפשר לנהל את השינוי בשירות מבלי להפריע לעסק להשתמש בו; מערכת BPM מורחבת, המשתפת בין סביבות עבודה אישיות; סביבת פיתוח אחודה מבוססת Eclipse, המיועדת לביצוע ולהטמעה של פרויקטי SOA ו-BPM; יכולות BI חדשות שאמורות לאפשר את ניתוח התהליך העסקי ולשמש ככלי עזר לעובדי הידע בעת ניתוח השוואתי של ביצועים; ויכולת שירות עצמי למשתמש העסקי, המכילה אפליקציות חכמות וניתנת להתאמה לסביבת העבודה האישית של המשתמש.

איתן לב-טוב, סמנכ"ל מכירות webMethods ב-Software AG ישראל: "בסביבה תחרותית וגלובאלית, חשוב מאוד שחברות ירתמו את השקעות ה-IT לשיפור עסקי – וישיגו את השיפור הזה במהירות. webMethods מאיצה במידה ניכרת את שיפור התהליך העסקי ואת יוזמות ה-SOA, בשל השימוש החוזר והיעיל בשירותי מיחשוב ובשל קלות הפיתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים