גוגל תשיק מבנה חדש לתיבת הדואר הנכנס בג'י-מייל

במסגרת המבנה החדש, ההודעות שיסווגו כחשובות ביותר יגיעו ישירות לתיבה העיקרית, הודעות מרשתות חברתיות יגיעו לכרטיסיה מיוחדת לכך, הודעות מאתרי מבצעים דוגמת גרופון "ינחתו" בכרטיסיית "מבצעים" וקבלות ואישורים יועברו לתיבת "עדכונים" ● המבנה אמור להיות מושק בשבועות הקרובים וגוגל כבר פרסמה סרטון שמתאר אותו

בשבועות הקרובים תשיק גוגל (Google) בהדרגה לכלל משתמשי ג'י-מייל (Gmail) את המבנה החדש של תיבות הדואר הנכנס, שאמור לסייע בניהול הדואר. החברה פרסמה בבלוג של השירות וידיאו שמתאר את המבנה החדש.

ההודעות שיסווגו כחשובות ביותר יגיעו ישירות לתיבה העיקרית בעוד שהודעות מאתרים של רשתות חברתיות דוגמת גוגל פלוס (Google Plus) יגיעו לכרטיסיה מיוחדת לרשתות חברתיות. הודעות מאתרים של מבצעים יומיים דוגמת גרופון (Groupon) יגיעו לכרטיסיית "מבצעים", בעוד שקבלות ואישורים יגיעו לתיבת "עדכונים".

המשתמשים יוכלו לגרור הודעות מתיקייה אחת ולהשליך אותן בתיקייה אחרת, וכן להורות על העברה קבועה של הודעות ממשתמש מסוים לתיקייה מסוימת. מי שלא יאהבו את המבנה החדש יוכלו לשוב למבנה הקודם ואף למבנה הקלאסי, שבו מסודרות כל ההודעות יחדיו לפי סדר הגעתן. ניתן גם למיין את ההודעות כך שהחשובות ביותר, לפי תדירות ההתכתבות עם כל שולח, יוצגו ראשונות, או לחלק אותן לקטגוריות שונות.

כל החידושים נועדו לסייע למשתמשים להתמודד עם גודש המידע. "לפעמים אפשר לקבל תחושה שההודעות שולטות בנו, במקום שאנו נשלוט בהן", כתב איתמר גלעד, מנהל מוצר בגוגל, בהודעה שפרסם אמש (ד') בבלוג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים