דיווחים: אוויה תרכוש את חטיבת הפתרונות העסקיים של נורטל בחצי מיליארד דולרים

לפי הגלוב אנד מייל, שתי החברות קרובות לסגירת עסקה ● מקור בחברה מסר, כי אם העסקה תעלה על שרטון – סימנס תקנה את החטיבה ● אנליסטים ציינו, כי אם העסקה עם אוויה תמומש – היא תהפוך לשחקן מרכזי בשוק הארגוני

אוויה נמצאת בימים אלה במגעים מתקדמים לרכישת חטיבת הפתרונות העסקיים של נורטל תמורת כחצי מיליארד דולרים, והן אף קרובות לסגירת עסקה – כך עולה מדיווח שפורסם בעיתון הקנדי גלוב אנד מייל. בנוסף, העיתון ציטט מקור המקורב לעסקה, שאמר שיש לחברה רוכשת פוטנציאלית נוספת – סימנס – וכי אם העסקה עם אוויה לא תצא לפועל, היא תהיה זו שתקנה את החטיבה.

חטיבת הפתרונות העסקיים של נורטל מפתחת ומשווקת את המתגים, הנתבים וציוד הטלפוניה של החברה בשוק הארגוני. נורטל מנסה למכור את רוב הנכסים שברשותה, לאחר שהיא אינה מצליחה, ככל הנראה, להתאושש מההכרזה עליה כעל פושטת רגל. אנליסטים ציינו כי אם תמומש העסקה, הדבר יהפוך את אוויה לשחקן מרכזי בשוק הארגוני.

בתחילת השבוע הודיעה נוקיה-סימנס, כי חתמה על חוזה לרכישת נכסי ה-LTE וה-CDMA מידי נורטל תמורת כ-650 מיליון דולרים. נורטל היא ספקית של שלוש מתוך חמש חברות ה-CDMA הגדולות בעולם. הרכישה הזו כוללת העברה של 2,500 עובדי נורטל לנוקיה-סימנס, מתוכם כ-400 עובדי מו"פ בתחום ה-LTE. אז הודיעה נורטל כי היא מנהלת מגעים למכירת נכסים נוספים.

נורטל מצויה בהידרדרות בשל שילוב בין המצב הכלכלי העולמי להודעה על פשיטת הרגל שלה, שהוגשה בינואר. הדבר השפיע על המכירות של כלל חטיבות החברה, לרבות חטיבת הפתרונות העסקיים. הכנסות נורטל ממכירת מערכות תקשורת לעסקים ירדו ברבעון האחרון ב-41%, והגיעו ל-395 מיליון דולרים לעומת כ-663 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

בפברואר מכרה החברה את חטיבת מיטוב רשתות התקשורת שלה לרדוור הישראלית תמורת 18 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים