טוויטר נענתה לבקשת הממשל האמריקני: דחתה את הורדת האתר מהאוויר ביום בגלל המהומות באיראן

החברה החליטה לדחות את שדרוג האתר ביום, וזה בוצע רק אתמול (ג') ● הנהלת האתר מסרה, כי "אנחנו מכירים בתפקיד החשוב של טוויטר כאמצעי תקשורת מרכזי באיראן" ● הממשל ביקש את הדחייה כדי לאפשר לצעירים איראניים להמשיך לדווח על הנעשה במהומות

הנהלת טוויטר החליטה להיענות לבקשת הממשל האמריקני, ודחתה את הורדת האתר מהאוויר לצורך שדרוג, בגלל המהומות באיראן והעובדה שהאתר שימש מקור מידע מרכזי לגביהן – כך מסרו פקידים בבית הלבן. לפיכך, האתר הורד מהאוויר רק אתמול (ג'), ועלה שוב זמן קצר לאחר מכן.

בהודעה שפרסמה החברה בבלוג שלה נכתב, כי "השותפים שלנו לרשת בחברת NTT America מכירים בתפקיד החשוב של טוויטר כאמצעי תקשורת מרכזי באיראן".

לצד פייסבוק, טוויטר משמש בימים אלה צעירים איראניים כדי לדווח בזמן אמת על המהומות שפרצו במדינה לאחר פרסום תוצאות הבחירות, שנערכו בסוף השבוע. אלה, בשיתוף גורמי אופוזיציה נוספים במדינה האיסלאמית, טענו שהתוצאות זויפו, ושהמנצח האמיתי בבחירות הוא המועמד הרפורמיסט מיר חוסיין מוסאווי. לעומת זאת, היו שטענו שהמסרים הללו לא הגיעו מאיראן, כי אם מישראל. כך או כך, נראה שגם בממשל האמריקני השתמשו באתר המיקרו-בלוגינג כדי לקבל מידע על הנעשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים