אפל השיקה את ה-iPhone החדש; יציע גם צילום וידיאו

המכשירים החדשים, שהוצגו במסגרת ועידת המפתחים השנתית שלה (WWDC), שנפתחה אמש (ב'), כוללים מצלמה בעלת אבחנה של 3 מגה-פיקסל, שמסוגלת לצלם גם סרטוני וידיאו וכוללת אף תמיכה בפיקוד קולי ● בנוסף, הכריזה החברה על הוזלה של עד 300 דולרים במחשבי MacBook Pro והציגה את הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה שלה – Snow Leopard

אפל השיקה אמש (ב') דגמים חדשים של מכשירי iPhone מהדור השלישי ודגמים משופרים של מחשבי MacBook Pro במחירים נמוכים יותר. ההשקה בוצעה בוועידת המפתחים השנתית WWDC (ר"ת World Wide Developers Conference), הן בעקבות התחרות הגוברת בשווקי הטלפונים החכמים והמחשבים הנישאים והן בשל לחצים של בעלי המניות, שמצפים לשיפור ברווחי החברה. חלק ממחשבי ה-MacBook Pro שהוצגו זולים בעד 300 דולרים בהשוואה למקביליהם מהדור הקודם.

פיליפ שילר, סגן נשיא בכיר לשיווק בחברה, שהציג את הטלפונים החדשים, אמר ש-"זהו הדגם החזק והמהיר ביותר שהוצג עד היום". מלבד ביצועים טובים פי שניים מאלה של הדור הקודם, יש במכשירים החדשים מצלמה בעלת אבחנה של 3 מגה-פיקסל, שמסוגלת לצלם גם סרטוני וידיאו וכוללת אף תמיכה בפיקוד קולי. המחיר של מכשירי iPhone החדשים בנפח של 16 ג'יגה-בייט יעמוד על 199 דולרים – מחיר זהה לזה של הדגמים מהדור הקודם, בנפח של 8 ג'יגה-בייט. דגם בנפח של 32 ג'יגה-בייט יעלה 299 דולרים. יצוין, כי מחירים אלה נכונים לארצות הברית בלבד ומותנים בהתחייבות לשנתיים לחברת AT&T. המכשירים החדשים יוצעו בארצות הברית החל מ-19 ביוני, ואילו במדינות אחרות החל מתשעה באוגוסט.

שילר פתח את הוועידה במקום מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, שסובל מסיבוכים בעקבות ניתוח להסרת סרטן הלבלב. הוא אף הציג בה את Snow Leopard, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה Mac OS X, ואמר, כי היא תגיע לחנויות בספטמבר הקרוב – חודש לפני השקת חלונות 7. מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט צפויה להציב את התחרות הקשה ביותר למערכת ההפעלה של אפל. שדרוג ל-Snow Leopard יוצע לכל המשתמשים במחשבי אפל עם מעבדי אינטל תמורת 29 דולרים לרישיון בודד או 49 דולרים לרישיון משפחתי. עם זאת, הגרסה החדשה של OS X לא תתאים למחשבי מקינטוש המבוססים על מעבדי PowerPC של יבמ.

אפל הדגישה בוועידה את התרומה החשובה של המפתחים מצד שלישי להצלחה של מכשירי iPhone – וגם לשורה התחתונה במאזני החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים