צ'יפ פי סי טכנולוגיות ו-SecMaker ישווקו תוסף תוכנה משותף

במסגרת שיתוף הפעולה, ישווקו החברות תוסף אשר יותקן על המחשבים הרזים מתוצרת צ'יפ פי סי ויאפשר ללקוחות החברה ליהנות מפתרונות אבטחה המבוססים על כרטיסים חכמים ● רוני ג'והנסון, מנכ"ל SecMaker: "שותפות זו משמעה לאפשר ללקוחות דרך יעילה, מאובטחת, גמישה וחסכונית של ניהול ושליטה באבטחת המשתמשים"

צ'יפ פי סי טכנולוגיות (Chip PC Technologies) חתמה על הסכם שיתוף פעולה פיתוחי ושיווקי עם SecMaker האירופאית, אשר עוסקת בפתוח פתרונות אבטחה מבוססי כרטיסים חכמים לארגונים.

שתי החברות שיחררו תוסף תוכנה משותף, אשר יותקן על המחשבים הרזים מתוצרת צ'יפ פי סי ויאפשרו ללקוחות החברה ליהנות מפתרונות אבטחה המבוססים על כרטיסים חכמים. החברות שיתפו פעולה במטרה להרחיב את השימוש בכרטיסים חכמים. זאת, על מנת לאמת פרטי משתמשים בארגונים, כגון ארגוני בריאות וממשלה, אשר לפעולתם התקינה דרושות רמות אבטחה גבוהות. תוסף תוכנה זה זמין עבור מכשירי צ'יפ פי סי מסוג LXD מבוססי לינוקס (Linux).

דוד פריידנברג, מנכ"ל צ'יפ פי סי טכנולוגיות, אמר כי "אנו בטוחים ששותפות זו תהיה בעלת תועלת רבה ללקוחותינו, ותאפשר להם להרחיב בצורה פשוטה ויעילה את השימוש בכרטיסים חכמים עבור מחשבים רזים במטרה להגיע לרמות גבוהות במיוחד של אבטחת מידע בארגון".

רוני ג'והנסון, מנכ"ל SecMaker, אמר כי "שותפות זו משמעה לאפשר ללקוחות דרך יעילה, מאובטחת, גמישה וחסכונית של ניהול ושליטה באבטחת המשתמשים, כולל ניהול חכם של הרשאות דרך פרופילים של משתמשים והעברת הרשאותיהם ממחשב למחשב דרך login המבוסס על כרטיסים חכמים".

אירועים קרובים