ג'ון ברייס מכללת היי-טק תעביר קורסי מיקרוסופט בצה"ל בעלות של חמישה מיליון שקלים

המומחים של החברה יעבירו את הקורסים הן לחיילים חסרי ניסיון שעתידים להשתבץ בתפקידי מיחשוב והן למפתחים ואנשי תשתיות מנוסים שנדרשים לשדרג את רמת הידע ● הקורסים מכסים את מגוון טכנולוגיות מיקרוסופט, בהם קורסי שרתים, קורסי פיתוח מתקדמים בשפת דוט.נט וקורסי אופיס למיניהם ● כמו כן, הם כוללים הסמכות רשמיות של מיקרוסופט מסוג MCSE ו-MCSA

ג'ון ברייס מכללת היי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, תעביר בצה"ל את כל קורסי מיקרוסופט (Microsoft) במשך השנה הקרובה. היקף ההדרכה נאמד בחמישה מיליון שקלים וקיימת בעסקה אופציה להרחבת הפעילות לשנתיים נוספות.

המומחים של ג'ון ברייס יעבירו לאלפי חיילים קורסים והכשרות בסביבת מיקרוסופט – הן לחיילים חסרי ניסיון שעתידים להשתבץ בתפקידי מיחשוב והן למפתחים ואנשי תשתיות מנוסים שנדרשים לשדרג את רמת הידע.

הקורסים הנכללים בפרויקט מכסים את מגוון טכנולוגיות מיקרוסופט, בהם קורסי שרתים, כגון חלונות סרבר (Windows Server) ואקסצ'יינג' סרבר (Exchange Server), קורסי פיתוח מתקדמים בשפת דוט.נט וקורסי אופיס (Office) למיניהם. כמו כן, הקורסים כוללים הסמכות רשמיות של מיקרוסופט מסוג MCSE ו-MCSA.

לדברי אלי משולם, מנהל מכירות מגזר הביטחון בג'ון ברייס מכללת הי-טק, "המכרז כלל השנה פרמטר של איכות, שהתבסס על רמת המדריכים, רמת סביבת הלימוד והניסיון הקודם בפרויקטי הדרכה גדולים, מה שאפשר לנו לזכות במכרז".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים