חברת אבטחת המידע פאלו אלטו שייסד ניר צוק פותחת סניף בישראל

בראש הסניף הישראלי של פאלו אלטו יעמוד בן קפולר ● אינוקום תמשיך להיות נציגתה הבלעדית בארץ, והיא תמשיך לעבוד מול ועם האינטגרטוריות שיטמיעו בישראל את מוצריה ● העילה לפתיחת הסניף הישראלי נובעת מהגידול הניכר בהיקף הפעילות שלה בשנה החולפת ומאחר שאינוקום מעריכה שהקמת הסניף תסייע לה לקדם את פעילות פאלו אלטו עוד יותר ● להערכתה, היקף המכירות של החברה בישראל יוכפל עד יושלש בשנה הבאה

ניר צוק, מייסד ומנהל טכנולוגיות בפאלו אלטו

חברת אבטחת המידע פאלו אלטו (Palo Alto Networks) שייסד הישראלי ניר צוק פותחת סניף בארץ – כך נודע לאנשים ומחשבים.

צוק אף משמש כמנהל הטכנולוגיות של החברה, יצרנית הדור הבא של הפיירוולים. בעברו הוא עבד בצ'ק פוינט (Check Point), אולם כיום הוא נחשב לגדול משמיציה. פאלו אלטו מיוצגת בישראל על ידי אינוקום (InnoCom), שמצויה בבעלות חלקית של קבוצת אמן.

בראש הסניף הישראלי של פאלו אלטו יעמוד בן כפולר. אינוקום תמשיך להיות נציגתה הבלעדית של ענקית האבטחה בארץ, והיא תמשיך לעבוד מול ועם האינטגרטוריות שיטמיעו בישראל את מוצריה – טלדור תקשורת-גלאסהאוס, קבוצת אמן, 2BSecure, אבנת ואחרות.

העילה לפתיחת הסניף הישראלי של פאלו אלטו נובעת מהגידול הניכר בהיקף הפעילות שלה בשנה החולפת, על ידי אנשי אינוקום. אלה מעריכים, כי הקמת הסניף תסייע להם לקדם את פעילות פאלו אלטו עוד יותר וכי היקף המכירות יוכפל עד יושלש בשנה הבאה.

החברה שווה כיום 1.61 מיליארד דולרים, לאחר שהונפקה בראשונה בסוף יולי וכבר ביום המסחר הראשון זינקה מנייתה ב-26.5%. מאז ההנפקה עלתה המנייה בכמעט 50%. הנפקת פאלו אלטו עוררה עניין רב בקרב המשקיעים והאנליסטים, וכן בקרב ספקיות האבטחה והתקשורת המתחרות – בראשן צ'ק פוינט, ג'וניפר (Juniper) וסיסקו (Cisco). "המוצר של פאלו אלטו מדהים משמעותית", אמר ג'ון קינדרוואג, אנליסט בפורסטר (Forrester). "כל ספקיות האבטחה מפחדות ממנו. בפאלו אלטו בנו מוצר מאפס במשך ארבע שנים".

פיירוולים ורשתות פרטיות וירטואליות (VPN) הם הפלחים הגדולים ביותר בשוק האבטחה ומהווים 31% מ-18.2 מיליארד דולרים בשנה. שוק הדור הבא של הפיירוול צמח ב-9% יותר מהממוצע בשוק האבטחה ועמד על 6.3 מיליארד דולרים ב-2011, כך על פי גרטנר (Gartner). זאת, לעומת 5.9 ו-5.4 מיליארד דולרים ב-2010 וב-2009, בהתאמה.

ב-2002 מכר צוק את הסטארט-אפ שלו, OneSecure, לנטסקרין (NetScreen) תמורת יותר מ-40 מיליון דולרים ושימש כמנהל הטכנולוגיות אצל החברה הרוכשת. ב-2004 רכשה ג'וניפר את נטסקרין תמורת ארבעה מיליארד דולרים וצוק עבר לשמש בה סמנכ"ל אבטחת מידע, עד שעזב אותה ב-2005. הוא התאכזב מהעובדה שלא יכול היה לקדם שם את הרעיון שלו ליצירת הדור הבא של אבטחת המידע וטען שג'וניפר היא חברה נעדרת חדשנות.

לא נמסרה תגובה מפאלו אלטו ישראל.

רוצים לשמוע את ניר צוק בישראל? הירשמו לכנס Next Generation Network Security של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים