בינת תקים רשת Wi-Fi באוניברסיטת בר-אילן; ההיקף הכספי: כ-2.5 מיליון שקלים

הפרויקט יכלול את כל המרכיבים והשירותים לאינטרנט האלחוטי: החל בתשתיות וציוד תקשורת דרך אספקת קווי אינטרנט ומרכז תמיכה למשתמשים וכלה באבטחת המידע הנדרשת

בינת תקשורת מחשבים תקים רשת אלחוטית לגלישה באינטרנט לכלל המשתמשים בקמפוס אוניברסיטת בר-אילן, שתכסה את כל שטחו. הפרויקט יכלול את כל המרכיבים והשירותים לאינטרנט האלחוטי: החל בתשתיות וציוד תקשורת דרך אספקת קווי אינטרנט ומרכז תמיכה למשתמשים וכלה באבטחת המידע הנדרשת. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-2.5 מיליון שקלים.

הפרויקט יחל לאחר פיילוט מוצלח שהתקיים בבניין הפקולטה למשפטים. רשת התקשורת האלחוטית תהווה תשתית טכנולוגית עבור קישוריות למידע ויישומים ניידים דוגמת VoIP, מכשירי כף יד וטלפונים חכמים Wi-Fi based RFID ועוד.

חיים גליק, מנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן: "רישות הקמפוס הוא שירות בסיסי וטבעי לעולם המדע וההשכלה. המטרה שלנו היא להיות פתוחים לסטודנט, והאינטרנט הוא המפתח לכך. הרשת תאפשר לסטודנטים, אנשי הסגל וכלל באי הקמפוס קישור לאינטרנט ולשירותים הניתנים על ידי האוניברסיטה ברשת, על פי הרשאה. כמו כן, תהווה הרשת האלחוטית תשתית טכנולוגית לקישוריות למידע ויישומים ניידים". לדבריו, "זהו פרויקט אסטרטגי שישמש בסיס ליישום טכנולוגיות עדכניות, לקידום יעדי האוניברסיטה".

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, אמר, כי "כיסוי אלחוטי לכלל הקמפוס מחייב תכנון רדיו ותקשורת מעמיקה. זהו בהחלט אתגר טכנולוגי שבינת בחרה לקחת וזכתה לאמון של האוניברסיטה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים