מיקרוסופט שיחררה את מהדורת ה-RTM של חלונות סרבר 2012 לעסקים קטנים

הגרסה החדשה, ששינתה את שמה מ-Windows Small Business Essentials ל-Windows Server 2012 Essentials בלבד, מיועדת לעסקים הכוללים עד 25 משתמשים, ומפעילים 50 מחשבים לכל היותר ● בדומה לאחותה הגדולה שהושקה לאחרונה, אמורה גרסת שרתים זו לאפשר גישה מאובטחת לנתוני החברה מכל מקום, ובאמצעות כל מכשיר קצה

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה אתמול (ד') את מהדורת ה-RTM של גרסת חלונות סרבר 2012 (Windows Server 2012) המיועדת לעסקים קטנים.

הגרסה החדשה, ששינתה את שמה מ-Windows Small Business Essentials ל-Windows Server 2012 Essentials בלבד, מיועדת לעסקים הכוללים עד 25 משתמשים, אשר מפעילים 50 מחשבים לכל היותר. הגרסה מיועדת לאפשר לעסקים קטנים ולעסקים ביתיים (SOHO) ליצור נוכחות בענן. על פי מיקרוסופט, בתקופת הבטה הפומבית של Windows Server 2012 Essentials, שנמשכה כחודשיים, הורדה גרסת ההדגמה כ-23,000 פעמים.

בדומה לאחותה הגדולה שהושקה באחרונה, אמורה גרסת שרתים זו לאפשר גישה מאובטחת לנתוני החברה מכל מקום, ובאמצעות כל מכשיר קצה. לצורך כך, יכולים כעת גם עסקים קטנים להשתמש בגישת רשת מרחוק ולהשתמש ביישומים עשירים, כולל מכשירי קצה המשתמשים בחלונות 8 (Windows 8).

עוד מאפשרת מערכת ההפעלה לבחור באופן גמיש את היישומים שירוצו כשהם מותקנים בשרת מקומי ואת אלו שירוצו כיישומי ענן, וכן להשתמש בשירותי גיבוי מאורחים לצד גיבויים מקומיים. באותה מידה ניתן לקבוע האם להשתמש בשירותי תוכנות משרדיות מאורחים, כולל כמובן אופיס 365 (Office 365), או להשתמש בגרסאות מקומיות של יישומים אלה.

ענקית התוכנה הודיעה, כי מי שירכוש את גרסה זו של חלונות יוכל לשדרג בקלות ובהנחה משמעותית לגרסה הסטנדרטית של Windows Server 2102 במקרה שהעסק יצמח, ויעבור את מגבלות השימוש של הגרסה המיועדת לעסקים קטנים. החברה גם מאפשרת להוריד גרסת ניסיון מכתובת זו.

אירועים קרובים