עמותת רד העניקה מלגות בהיקף של כ-240 אלף שקלים לסטודנטים בפרויקט "אופקים להיי-טק"

העמותה מעניקה את המלגות לסטודנטים מהפריפריה, חסרי תעודת בגרות, שלומדים מקצועות מיחשוב או אלקטרוניקה, על מנת שיוכלו להמשיך את לימודיהם ● "לא הייתי רוצה שמדינת ישראל 'תפספס' מהנדס פוטנציאלי מאחר שלא היה לו כסף לסיים את לימודיו", אמר יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד בינת ויושב ראש איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, בטקס הענקת המלגות

22 סטודנטים מהפקולטות להנדסת חשמל ומדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון והטכניון, שלומדים בפרויקט "אופקים להיי-טק", קיבלו מעמותת רד מלגות לימודים בגובה של 11 אלף שקלים כל אחד.

עמותת רד, שהוקמה לפני כשמונה שנים, מספקת מדי שנה לסטודנטים מעוטי יכולת הלומדים את אחד ממקצועות המחשב או האלקטרוניקה באקדמיה את האפשרות להמשיך וללמוד.

באירוע חלוקת המלגות, שנערך בבית רד ברמת החי"ל, לקחו חלק יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד בינת ויושב ראש איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, דניאלה אילן, סמנכ"לית משאבי אנוש של רד, ונציגי מנהלת התוכנית.

"אופקים להיי-טק" היא תוכנית לאומית המכינה חיילים משוחררים מהפריפריה, חסרי תעודת בגרות, לכניסה למסגרות לימודים גבוהות בתחומי ההנדסה והמדעים המדויקים. מטרת התוכנית היא לצמצם את הפערים הסוציו-אקונומיים בין המרכז לפריפריה ולהניע צעירים לכיוון לימודי הנדסה ומדעים.

"לא הייתי רוצה שמדינת ישראל 'תפספס' מהנדס פוטנציאלי מאחר שלא היה לו כסף לסיים את לימודיו", אמר זיסאפל. "אני משוכנע שכשהבוגרים יגיעו לחזית העשייה הטכנולוגית-הנדסית במדינת ישראל, הם יצטרפו כשותפים לתוכנית ויסייעו בקליטת משתתפים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים