בכירות דנות: איך להפוך מילים לכוח מניע וליצור מסרים שמובילים לשינוי?

מימין: יעל ספיר-זהבי, Tailor Brands ומנטורית ב-Woman2Woman, יוליה בסן, מנהלת Woman2Woman, גילי רון, קלאודזון, שמרית הדברג, גוגל קלאוד, וניר ביטון, מנהלת השיווק של קלאודזון.

כ-100 נשים בכירות ממגוון חברות וארגונים מובילים – ראפיד7, מאנדיי, אפל, אינטל, וויקס, פאלו אלטו ועוד – הגיעו באחרונה למשרדי גוגל, לאירוע מיוחד עבור קהילת בוגרות תוכנית המנטורינג של Woman2Woman – יוזמה שמטרתה להוביל שינוי חברתי ולטפח את דור המנהיגות הבא במשק הישראלי. את האירוע יזמו יוליה בסן, מנהלת Woman2Woman וקלאודזון, חברת הענן של מטריקס, בשיתוף גוגל קלאוד.

האירוע התמקד באמנות התקשורת המשפיעה, ובמהלכו דנו המשתתפות בחשיבותה של תקשורת אסטרטגית ואפקטיבית בעולם העסקי, מתוך הכרה בכך שהדרך שבה מועבר מסר משפיעה באופן ישיר על הדרך שבה הוא נתפס, הן בקרב עובדים והן בקרב מנהלים ועמיתים.

במסגרת האירוע התקיימו הרצאות ופאנלים בהשתתפות מומחיות מובילות מהתעשייה, שהעניקו למשתתפות כלים פרקטיים להנעת קהל וליצירת מסרים מעוררי השראה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים