בכירות דנות: איך להפוך מילים לכוח מניע וליצור מסרים שמובילים לשינוי?

כ-100 נשים בכירות ממגוון חברות וארגונים מובילים – ראפיד7, מאנדיי, אפל, אינטל, וויקס, פאלו אלטו ועוד – הגיעו באחרונה למשרדי גוגל, לאירוע מיוחד עבור קהילת בוגרות תוכנית המנטורינג של Woman2Woman – יוזמה שמטרתה להוביל שינוי חברתי ולטפח את דור המנהיגות הבא במשק הישראלי. את האירוע יזמו יוליה בסן, מנהלת Woman2Woman וקלאודזון, חברת הענן של מטריקס, בשיתוף גוגל קלאוד.
האירוע התמקד באמנות התקשורת המשפיעה, ובמהלכו דנו המשתתפות בחשיבותה של תקשורת אסטרטגית ואפקטיבית בעולם העסקי, מתוך הכרה בכך שהדרך שבה מועבר מסר משפיעה באופן ישיר על הדרך שבה הוא נתפס, הן בקרב עובדים והן בקרב מנהלים ועמיתים.
במסגרת האירוע התקיימו הרצאות ופאנלים בהשתתפות מומחיות מובילות מהתעשייה, שהעניקו למשתתפות כלים פרקטיים להנעת קהל וליצירת מסרים מעוררי השראה.
תגובות
(0)