משאל ראש השנה של אנשים ומחשבים: מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס

לקראת השנה העברית החדשה, פנתה מערכת אנשים ומחשבים למובילי תעשיית ה-ICT הישראלית, כדי לבדוק איזו שנה עברה עלינו, וחשוב מכך: איזו שנה עתידה לעבור עלינו

מהם הנושאים העיקריים בהם יתמקד ארגונך בשנה החדשה?
"מטריקס צמחה בעבר ותמשיך לצמוח סביב שלושה ערוצים מרכזיים: רכישות, סינרגיה פנימית של מרכזי התמחויות והקמת מרכזים חדשים.

בתחום הרכישות, הואיל וברשותנו משאבים נזילים יפים מאוד – נמשיך לרכוש חברות בכל סדר גודל בשוק הישראלי. בתחום הבינלאומי, נעדיף לפעול בשת"פ עם שחקנים בינלאומיים מבוססים במדינותיהם על פני ביצוע רכישות מקומיות, שסיכון כבד בדרך כלל בצידן. הסינרגיה הפנימית של 21 מרכזי ההתמחות שלנו היא משימה חשובה לשנה הבאה ובכלל. ברשות מטריקס נכסים אינטלקטואליים וניסיון אדיר במרכזי ההתמחות שלה. היכולות והפתרונות שלנו, על הידע והניסיון המקצועי המצטבר העצום שברשותנו, מאפשר לנו לתת פתרון מיטבי ללקוחות. היכולת להרכיב ולשלב את מכלול התמחויות אלו לכלל פתרון קוהרנטי, היא במרכז האסטרטגיה העסקית של מטריקס ובכך נשקיע לא מעט השנה.

מספר תחומים חדשים – טכנולוגיים, אפליקטיביים ו-ורטיקאליים – הוקמו לאחרונה במטריקס. הכרזות בתחום תגענה מיד אחרי החג. בשנה הקרובה נחנוך גם שני בניינים חדשים – ג'ון ברייס, חטיבת ההדרכה שלנו תעבור למשכנה החדש בתל אביב, וחטיבת התשתיות והאינטגרציה תחנוך את משרדיה החדשים בראש העין.

אילו דברים אישיים צפויים לך בשנה החדשה?
"השנה חוגגת מטריקס את יום הולדתה העשירי. זה אירוע משמח עבורי ברמה האישית – 10 שנים של עשייה בלתי פוסקת במטריקס. לצד ההצלחה של מטריקס וחגיגות העשור, אי-אפשר להתעלם מהסביבה הכלכלית והחברתית בישראל. אנחנו חיים במדינה בה קיימים פערים חברתיים עמוקים, ולצערנו אין בידי הרשויות לעשות די בכדי לפתור את כל הבעיות. ברמה האישית, אני שואף להתפנות יותר ולקחת חלק במספר גדול יותר של מפעלים חברתיים וקהילתיים ולרתום לכך את מטריקס, מנהליה ועובדיה. זה חשוב לא פחות מההצלחות העסקיות".

איך אתה מסכם את שנת תש"ע?
"ערב ראש שנת תש"ע ייחלנו כולנו לראות כבר את האור בקצה המנהרה. היינו בדרך החוצה מעין הסערה הכלכלית שפקדה את העולם. ואכן, בשנה האחרונה הבטנו במציאות העסקית החדשה עם מעט יותר אופטימיות. מטריקס הציגה בשנת תש"ע הישגים יפים בתחומים טכנולוגיים, עסקיים וחברתיים. היתה זו שנה בה מוצבה מטריקס כמובילת שוק בכל אחד מתחומי העשייה העסקיים שלה – שרותי ערך מוסף, בדיקות תכנה, שווק מוצרי תכנה, הדרכה והטמעה אינטגרציה ותשתיות. מרכז ה-Near Shore מטריקס גלובל (תלפיות) צמח דווקא בתקופת המיתון בשיעור גבוה מאוד. זוהי הצלחה חברתית – לא רק מיזם עסקי, ואנחנו גאים בו מאוד.

התחומים הטכנולוגיים, כגון הרב ערוציות, האינטרנט, המובייל, פתרונות CRM ותחומים כמו ה-ERP, ה-BI, ה-SOA ואחרים – אפשרו למטריקס להציג צמיחה ושיפור תוצאותיה הפיננסיות זו השנה העשירית ברציפות. כך, בתש"ע שוב התבלט הצוות הניהולי של מטריקס באיכויות המקצועיות והאישיות, ביציבות הייחודית ובתרבות העסקית. על כך זכה צוות זה לשבחים רבים בשוק ה-IT ובשוק ההון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים