באו לבקר במאורת הנמר: גלית ניצן ואודי יאבו, אינסיילו

11/03/2018 12:25
באו לבקר במאורת הנמר: גלית ניצן, מנהלת כללית של פעילות חברת הסייבר אינסיילו בישראל, ואודי יאבו, מנהל הטכנולוגיות הראשי ואחד מארבעת המייסדים של החברה. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר גלית ניצן, מנהלת כללית של פעילות חברת הסייבר אינסיילו (enSilo) בישראל, ואודי יאבו, מנהל הטכנולוגיות הראשי ואחד מארבעת המייסדים של החברה, שהפתרונות שלה כבר מיושמים בארגונים גדולים בארץ ובמקומות נוספים בעולם.

אינסיילו הוקמה לפני פחות מארבע שנים על ידי ארבעה מייסדים: רועי קתמור, המנכ"ל – איש היי-טק ותיק; אודי יאבו, מנהל הטכנולוגיות הראשי, ותומר ביטון, סמנכ"ל למחקר אבטחה – שניהם הגיעו מרפאל, שם היה יאבו מנהל הטכנולוגיות הראשי של מחקר הסייבר; ועידו קלזון, סמנכ"ל הנדסה, שהיה מנהל פיתוח בכיר באימפרבה.

עד היום גייסה אינסיילו יותר מ-30 מיליון דולר מקרנות, ביניהן כרמל ונצ'רס (לשעבר ויולה), Lightspeed ורמברנדט. מטה החברה ממוקם בסן פרנסיסקו ובהרצליה פועל מרכז המחקר והפיתוח שלה, שגדל בהתמדה. מספר עובדי החברה מגיע לכ-90, מהם כ-50 במרכז המו"פ שלה בהרצליה וכ-40 בארצות הברית, שמהווה השוק העיקרי למכירותיה.

ניצן הייתה עורכת דין שהחליטה לעבור לתחום המחשבים, למדה באוניברסיטה והתחילה לעבוד בענף. "חבורת המייסדים צירפה אותי לאינסיילו כמנהלת כללית בישראל כשרועי קתמור, המנכ"ל, עשה רילוקיישן לארצות הברית, שם יושב מטה הנהלת החברה", אמרה.

השניים סיפרו לי בביקורם שאינסיילו פיתחה ומשווקת פלטפורמה מקיפה להגנה על תחנות קצה בארגונים, שעוצרת בזמן אמת תקיפות זדוניות טרם ובמהלך פעילותן, תוך הגנה מתמדת על המידע הארגוני מפני גניבה ושינויים זדוניים. הם אמרו שהפלטפורמה מספקת אוטומציה וניצוח מלא על זיהוי, חסימה ותגובה בזמן אמת נגד מתקפות מודרניות כגון נוזקות ממוקדות, תוכנות כופר ודרכי פעולה ללא קבצים, מבלי להכביד על צוותי ה-IT והאבטחה הארגוניים.

נוף איומי הסייבר והפתרונות של אינסיילו

דיברנו על נוף איומי הסייבר, שהשניים העיקריים בו כיום הם גניבת המידע ומתקפות הכופר. לדברי ניצן ויאבו, "עד השנים האחרונות הפתרונות ניסו למנוע פריצה וחדירה מבחוץ. הבעיה היא שזה לא עובד והמתקפות הידועות הרבות בתחום זה, כמו WannaCry ו-NotPetya, מעידות על כך. אינסיילו מגינה על המידע עצמו – נשוא הנזק, כשהנזק יכול להיות הצפנה והשחתה של מידע או גניבתו. אנחנו מאפשרים למנוע זאת, כאשר משתמש הקצה כלל אינו מודע לכך ויכול להמשיך לעבוד על התחנה הנגועה גם בזמן מתקפה פעילה עליה".

כאן לא מסתיימים היתרונות בפלטפורמה של אינסיילו. לדבריהם, "מעבר לכך, אנחנו מספקים עוד פתרונות, כך שהלקוח יכול ליהנות מסל שירותים רחב מספק אחד. הפלטפורמה שלנו היא רב שכבתית ומאפשרת ללקוח לבחור גם NGAV – הדור הבא של האנטי וירוס, שמונע את הכניסה של הווירוסים; EDR – השכבה שמונעת את הנזק במידה שהתחנה כבר נגועה; ו-Communication control, שמספק לארגון מבט ושליטה על כל האפליקציות שבו שמתקשרות החוצה".

שאלתי את ניצן ויאבו איך אינסיילו פועלת מול השוק. מסתבר שהדינמיות של החברה באה לידי ביטוי גם בשיווק ובמכירות. אינסיילו מוכרת ישירות וגם בשיתופי פעולה עם משווקים ו-MSSPs – ספקי שירותים מנוהלים, כשגם החברה עצמה מספקת שירותים מנוהלים לפלטפורמה שלה. מגוון הלקוחות גדול – מגופים ביטחוניים דרך ממשלתיים והשוק העסקי, ויש לה מתחרים בשכבות הפעילות השונות של החברה. "כל מתחרה שלנו עושה דבר אחד, אבל בסופו של דבר זו תחרות על הכיס של הלקוח", אמרה ניצן. וכפי שאמרתי להם: אם אין מתחרים – אין שוק.

מה האסטרטגיה של החברה? בבירור, אסטרטגיית צמיחה. המכירות הנוכחיות של אינסיילו הן בסדר גודל של מיליוני דולרים, לעשרות לקוחות עם מאות אלפי נקודות קצה, והיא תוסיף מוצרים לסל שלה אם תראה שהשוק מבקש. זה אופייני לסטארט-אפ – מריחים את השוק וזזים מהר. ובכן, סטארט-אפ זה מהר, הרבה ומיד, ואינסיילו עושה את זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים