באו לבקר במאורת הנמר: הנהלת Experis Israel

22/03/2017 14:24
באו לבקר במאורת הנמר: משמאל - אלון שטרסמן, בשמת ליבובסקי, אלי כהן, ארז בנוביץ' וגלעד לוי, מהנהלת Experis Israel

נבחרת ההנהלה של Experis Israel קפצה השבוע לביקור במאורת הנמר: ארז בנוביץ', המנכ"ל; אלי כהן, מנכ"ל Experis Cyber; גלעד לוי, סמנכ"ל Experis BI; אלון שטרסמן, סמנכ"ל Experis Software; ובשמת ליבובסקי, מנהלת השיווק של החברה.

המשתתפים, מנהלים בכירים שחלקם כבר ביקרו במאורה בעבר, שמחו לראות את אוסף הנמרים הגדל, לשמוע על הרצאות חדשות שאני מעביר וכמובן, לספר על החברה ושלל פעילויותיה.

למדתי ש-Experis היא חברת הטכנולוגיה מקבוצת ManpowerGroup, ויש לה פרויקטים בתחום ה-IT ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. Experis Israel, הזרוע הישראלית של הקבוצה, מציעה חדשנות ופתרונות טכנולוגיים ייחודיים, ומעסיקה כ-1,300 אנשי מקצוע בחברות היי-טק, טכנולוגיה, פיננסים, התעשייה הביטחונית, המגזר הממשלתי ועוד.

חדשנות טכנולוגית

אנשי Experis סיפרו לי שהיתרון של החברה הוא במתן שירותים טכנולוגיים מתקדמים כגון הגנת סייבר והקמה וניהול של מערכות BI ו-Big Data, יחד עם גיוס והכשרה של ההון האנושי שמתפעל ומפתח את השירותים הללו.

"Experis Israel הייתה בין הראשונות לזהות את הצורך הגובר בהגנת סייבר כשירות – מודל שתופס תאוצה ברחבי העולם", אמר כהן, שמלבד היותו מנכ"ל Experis Cyber הוא גם ממומחים המובילים בארץ בהגנת סייבר. "זו הדרך הטובה ביותר כיום להתמודד עם ההתפתחות המואצת של איומי הסייבר מבלי לשקוע בהוצאות לא מבוטלות על הקמה ותחזוקה של מערך סייבר פנימי".

"אנחנו מספקים שירות כזה מתוך מרכז בקרה (SIEM/SOC), המצויד בטכנולוגיות כמו QRadar של יבמ (IBM) ומאויש בצוות אנליסטים ומומחים שמנטרים את הארגון 24/7 ומנטרלים מידית כל איום", אמר. "כל ארגון חשוף לפשעי סייבר וחלקם מחויבים לעמוד בתקני רגולציה, כמו חוק הגנת המידע האירופי (GDPR) ורגולציית הסייבר של שוק ההון. אנחנו יודעים לעזור לארגונים להתאים את עצמם לרגולציה ולספק להם את ההגנה הטובה ביותר האפשרית".

הון אנושי

פתרון נוסף שהחברה יצרה, בתגובה לצורך המתמיד באנשי פיתוח טובים, הוא תוכנית המאפשרת לבוגרי תואר מצטיינים ללא רקע וניסיון בפיתוח תוכנה ללמוד ללא עלות, על חשבון החברה, ולהפוך בתוך חצי שנה למפתחי תוכנה איכותיים.

"הנושא הכי חם כיום בתעשיית ההיי-טק והטכנולוגיה הוא המחסור החמור והכרוני באנשי פיתוח תוכנה מכל הסוגים", אמר שטרסמן. "זו הסיבה שהקמנו את Experis Software. התוכנית האינטנסיבית מועברת על ידי טובי המנטורים בתחום, ומזניקה את הסטודנטים לתפקידי פיתוח הדורשים 2-4 שנות ניסיון במיטב חברות ההיי-טק, הסטארט-אפים והחברות הביטחוניות בארץ".

בנוביץ' ציין ש-"התוכנית פועלת יותר מעשור. יש לנו כבר יותר מ-700 בוגרים העובדים בתעשייה שהתקדמו לתפקידים בכירים, והם חוזרים אלינו ומגייסים את העובדים שלהם. אנחנו מנפיקים לתעשייה כ-100 אנשי פיתוח חדשים ואיכותיים מדי שנה. המודל שלנו מהווה את הפתרון הנכון לבעיית המחסור במפתחים, כי הוא מאפשר לבוגרי תארים שאינם קשורים לפיתוח, לשנות כיוון ולהפוך לאנשי הייטק".

לוי דיבר על תחום ה-BI. לדבריו, "גם בתחום זה, ה-BI הסובל מבעיה קשה של מחסור באנשי פיתוח מקצועיים ואיכותיים, אנחנו יודעים לתת פתרונות טכנולוגיים שמגובים במומחים מהשורה הראשונה, במסגרת התוכנית מוכשרים אנשי פיתוח ובזכות הבוגרים שלנו, שמקבלים ידע מעמיק במגוון של טכנולוגיות BI, אנחנו מסוגלים לתת מענה מקצועי, חסכוני ויעיל לכל ארגון שרוצה לשפר את התוצאות העסקיות".

התאמה לצרכי הלקוח

"לסיכום", אמר בנוביץ', "אנחנו יודעים לתת שירותים טכנולוגיים חדשניים המתבססים על הטכנולוגיות הטובות ביותר שיש לשוק להציע, יחד עם המומחים והיועצים שיודעים לתת את התוצאות הטובות ביותר ולהכשיר אנשים לפי הצרכים של הארגון".

הוא ציין כי "אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך היא מרכז הפיתוח שלנו בצפון, שמנוהל על ידי דרור ליטבק, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות האסטרטגיים בחברה. המרכז מספק שירותי פיתוח במודל Near Shore לחברות היי-טק ולתעשיות הביטחוניות והטכנולוגיות. אנחנו יודעים לייצר ולהתאים את הפתרון הרצוי לצרכי הלקוח – בין אם מדובר בפיתוח, בדיקות ותיעוד לפי סטנדרטים מסוימים, ובין אם בגיוס או העסקה ארוכת טווח של מומחים בכל תחומי ההיי-טק והטכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים