איתי זימן מונה למנהל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל

זימן, ששימש במשך שש שנים כמנהל אגף הטכנולוגיות ברשת מכבידנט, מחליף את איתן בליימן

איתי זימן, מנהל הטכנולוגיות הראשי של ברינקס ישראל. צילום: קובי קנטור

איתי זימן (46) מונה לתפקיד מנהל הטכנולוגיות הראשי של ברינקס ישראל. הוא מחליף את איתן בליימן, שפורש מתפקידו.

זימן מגיע לברינקס ישראל לאחר ששימש במשך שש שנים כמנהל אגף הטכנולוגיות ברשת מכבידנט. לפני כן הוא כיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים בחברות עסקיות, כולל טכנולוגיות, בארץ ובעולם.

לזימן תואר ראשון בהנדסת מכונות ומחשבים ותואר MBA בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב.

סיכום תקופה במכבידנט

הוא מסכם את תפקידו במכבידנט כתקופה מרתקת, שבה הוביל את מערכות המידע של הארגון להישגים. בין היתר, צומצם משך ההשבתות השבועיות של המערכות למינימום – 80 דקות בשנה בכלל הרשת – כלומר, זמינות מקסימלית. בתחום אבטחת המידע יושמו תקני PCI מחמירים ותקנים נוספים. כמו כן, נוטרו כל פעולות הרשת.

הישגים נוספים שאותם מציין זימן הם פיתוח רשומה רפואית ממוחשבת על מערכות קיימות, שמתמזגת עם שאר התחומים במכבידנט ומתן פתרונות קצה לכלל העובדים בתחומים כגון סריקת צילומי רנטגן, סריקת מסמכים, סריקת צילומים פריאפיקליים (לשיקוף השיניים והחניכיים) ומדפסות ייעודיות.

חדשנות הוכנסה גם לתהליכים השונים בעבודת הארגון, כולל צילום דיגיטלי, עם ממשקים נוחים לעבודה.

במכתב סיכום שכתב דורון תומר, מנכ"ל מכבידנט, הוא ציין כי "במשך עבודתי עם זימן זיהיתי אותו כחרוץ, אחראי, בעל ראייה מערכתית והבנת נהלי הארגון. אני יכול להעיד עליו שהוא לומד חומר חדש במהירות, עומד בלוחות זמנים ושואף להביא משימות לכדי סיומן המוצלח".

זימן אמר שברינקס ישראל נכנסת כעת לתחומים חדשים, כמו ניהול הפקדת מזומנים מבוססת טכנולוגיה וערוץ חדש להפקדת מזומנים בבנקים, באמצעות אפליקציית מובייל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים