באו לבקר במאורת הנמר: מאיר גבעון ויוסי עפרוני, GIV Solutions

11/04/2016 12:51
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - יוסי עפרוני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של GIV Solutions, ומאיר גבעון, מנכ"ל החברה

באחרונה ביקרו במאורת הנמר מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions, ויוסי עפרוני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה.

השניים סיפרו לי כי "ל-GIV יש צוות מיומן ואיכותי, שמשלב חשיבה אסטרטגית עם יכולת מימוש וביצוע ברמת הפרטים, להשגת יעדי הלקוח".

החברה הוקמה ב-2001 וממוקמת במרכז אתגרים ברעננה. גבעון ועפרוני אמרו כי מאז הקמתה, GIV צומחת וצירפה אליה לקוחות גדולים בישראל, במגזרים שונים. "ביצענו פרויקטים משמעותיים רבים, החל מייעוץ, עבור בניהול פרויקטים, יישום והטמעת מערכות ארגוניות, ופיתוח פתרונות ורטיקליים, וכלה בניהול השינוי", אמרו.

גבעון ועפרוני ציינו כי GIV דוגלת במדיניות Win-Win-Win – ללקוח, לחברה ולצוות – כמשולש הכרחי של שיתוף פעולה, הצלחה ושביעות רצון. "בנוסף לאווירה של אינטימיות משפחתית ושיתוף של כלל עובדי החברה, הם הסוד להצלחת החברה", הוסיפו.

גבעון סיפר, עם קורטוב של גאווה, כי "בכירי GIV מלווים אותי תקופה ארוכה וביחד אנחנו מקדמים את החברה ולקוחותיה".

מערכות לניהול כבישים, גשרים וערים חכמות

בהמשך ציינו גבעון ועפרוני כי GIV היא חברת מחקר ופיתוח המוכרת על ידי המדען הראשי. היא פיתחה מספר פתרונות ורטיקליים, בהם מערכות לניהול כבישים (GIV-RMS), גשרים (GIV-BMS) וערים חכמות (GIV-CITY). "על בסיס מערכת Infor EAM, אנחנו משווקים את הפתרונות הוורטיקליים בארץ ובחו"ל. פתחנו סניף בסין וסניף בדרום אמריקה וחלק מההכנסות שלנו מגיעות מייצוא", סיפרו.

תחום נוסף בו החברה פועלת הוא ניהול חכם של אחזקה, ציוד ותשתיות בארגונים עתירי תשתית. "אנחנו מעבירים קורסים בנושא, כותבים מכרזים, מנהלים פרויקטי אחזקה ומיישמים פתרונות מומחה עבור לקוחותינו, בהתאם לצרכיהם. אנחנו עושים זאת בארגונים מהמאתגרים והגדולים במשק, כמו גם בארגונים קטנים", אמרו.

לדברי גבעון ועפרוני, "ב-2008 החלטנו לייצג ולשווק את מערכת Infor EAM בישראל, כמערכת ניהול ציוד ואחזקה, לניהול מחזור חיי הציוד והתשתיות. גיירנו את התוכנה ומאז אנחנו מיישמים פרויקטים בתחומים כגון פארמה, אנרגיה, מים, תשתיות, תחבורה, ערים וקמפוסים. רבים מהלקוחות שלנו הם ארגוני BOT, המעוניינים ביעילות תפעולית מקסימלית ובקרה ניהולית הדוקה יחד עם פתרון רזה. השותפויות וההתקשרויות שלנו הן לטווחים ארוכים, בחלק מהמקרים לעשרות שנים".

עוד הם אמרו כי "כחברת תוכנה ומחשוב ארגוני, GIV מעניקה את השירותים המקצועיים שלה עבור הלקוח ולצרכיו עם פלטפורמות המחשוב שבהן בחר לעשות שימוש. אנחנו פועלים בקרב לקוחות שמיישמים סאפ (SAP), מערכות Legacy ומערכות מתמחות אחרות, כגון SBO, אורקל (Oracle), קוגנוס (Cognos) ו-Sharepoint".

"החברה פועלת במגזרים הממשלתיים והציבוריים כמו גם בפרטיים ויש לה יכולת בתחום ניהול השינוי, מגובה במתודולוגיות שפותחו על ידה כ-Best Practices. ההדרכה, ההטמעה וניהול השינוי מבוצעים בראשות פסיכולוגית הדרכה המתמחה בניהול תהליך השינוי והשגת היעד של הלקוח, תוך ביצוע השינויים הטכנולוגיים, הארגוניים והתהליכיים באופן משולב, היכן שנדרש", לדברי גבעון ועפרוני.

הם סיכמו באמרם כי "בשנים הבאות, GIV ערוכה ומתכננת להרחיב פעילות בארץ ובחו"ל, להרחיב שיתופי פעולה ולהמשיך לפתח פתרונות ורטיקליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים