מחשבה טובה וגוגל הופכות את נשות לוד למפתחות אפליקציות

העמותה תפתח השבוע קורס, הודות לתרומתה של ענקית הרשת, לנשים בגילאי 18-35 ● הקורס יכלול מנטורינג אישי על ידי נשים בכירות מתעשיית ההיי-טק

משתתפות הקורס ביום הפתיחה עם נשות צוות עמותת מחשבה טובה. צילום : יח"צ

עמותת מחשבה טובה העוסקת בצמצום פערים חברתיים ובקידום אוכלוסיות מהפריפריה החברתית באמצעות חשיפה לטכנולוגיה, פותחת השבוע קורס הכשרה תעסוקתית עבור נשות לוד, רמלה והסביבה בתחום פיתוח אפליקציות לאנדרואיד. זאת, הודות לתרומה מגוגל (Google) הפועלת לקידום יזמות ומגוון בתעשיית האינטרנט בישראל ובשותפות עם מרכזי הצעירים בלוד וברמלה.

התוכנית מיועדת לנשים צעירות בגילאי 18-35 ומאפשרת להן סביבת למידה נשית ומעצימה. לצד למידת הצד הטכני, כוללת התכנית מסלול של מנטורינג אישי על-ידי נשים בכירות מתעשיית ההיי-טק, אשר מתנדבות כחונכות אישיות למשתתפות וכן, סדנאות העצמה אישית והיכרות עם שוק העבודה בזירה הטכנולוגית.

בפרויקט הגמר של הקורס יבחרו הנשים עמותות מקומיות שהן מזדהות עם העשייה שלהן. הן יפתחו עבורן אפליקציה ויעזרו לעמותות להתייעל ולסייע לעוד ועוד אנשים. כך יזכו המשתתפות בניסיון מעשי, והעמותות יזכו בקפיצה טכנולוגית שתועיל לעבודתן.

"התכנית מקבצת אליה נשים בעלות פוטנציאל של השכלה ותעסוקה, שעד היום לא מצאו את מקומן מבחינה תעסוקתית", מסבירה אורנית בן-ישר, מנכ"לית עמותת מחשבה טובה. "זהו אחד מהקורסים היחידים שמיועדים לקידום נשים בתעסוקה עם דגשים מקצועיים-טכנולוגיים ולא אדמיניסטרטיביים.

בנוסף, זוכות המשתתפות לפגוש במסגרת הקורס בנשים חזקות ומעוררות השראה מעולם ההיי-טק והיזמות".

התוכנית בלוד היא שלב ראשוני בתכנית רחבה יותר אותה מתכננים במחשבה טובה לקיים בפריסה ארצית, כחלק מעשייתה הרחבה של העמותה לצמצום פערים חברתיים בישראל באמצעות כלים של טכנולוגיה.

נועה אלפנט-לפלר, מנהלת בכירה למדיניות ציבורית בגוגל ישראל, אומר כי "אנחנו שמחים לתמוך בתכנית ייחודית זו, כחלק מהפעילות שלנו לקידום יזמות ומגוון במשק הישראלי. צמצום הפער הדיגיטלי וצירוף עוד ועוד קבוצות ואוכלוסיות לעולם האינטרנט והמובייל הוא מפתח לצמצום פערים חברתיים, ולכן אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם מחשבה טובה במטרה חשובה זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים