מנואל ריבלו מונה למנכ"ל ולנשיא F5

ריבלו מחליף בתפקיד את ג'ון מק'אדם, שמילא אותו ב-15 השנים האחרונות ועובר להיות יו"ר מועצת המנהלים שלה

מני ריבלו, מנכ"ל F5

מנכ"ל חדש ל-F5: החברה הודיעה כי ב-1 ביולי ייכנס לתפקיד מנואל (מני) ריבלו במקומו של ג'ון מק'אדם, המנכ"ל שלה מזה 15 שנים. ריבלו ישמש גם כנשיא וחבר במועצת המנהלים של החברה ומק'אדם יכהן כיו"ר מועצת המנהלים. אל היגינסון, שהיה חבר במועצת המנהלים של F5 מ-1996 ושימש כיו"ר שלה מ-2004, יישאר בה כ-Lead Independent Director.

ריבלו שימש בעבר כסגן נשיא לפתרונות אסטרטגיים בחברה. במסגרת תפקידו היה אחראי על הפיתוח האסטרטגי, ניהול המוצר ואסטרטגיית השיווק הגלובלית שלה. מהחברה נמסר כי הוא פתח את החברה לעולמות חדשים, מעבר לשורשיה בדטה סנטר, בהם גרסאות וירטואליות, פתרונות שנבנו לענן ופתרונות as-a-service, המשלימים את החומרה של החברה. בנוסף, ריבלו הוביל את בנייתה של ארכיטקטורת Synthesis, המאפשרת לאספקת יישומים להתפתח יחד עם החידושים בתחום, דרישות הלקוחות והחזון האסטרטגי של F5.

מק'אדם הביא את החברה בתקופה זו לגידול משמעותי בהכנסות. הוא אמר בהודעה על פרישתו כי "התקופה שלי כמנכ"ל הייתה מאוד מספקת, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת אישית".

לדברי ריבלו, "במהלך העשור האחרון, F5 ביססה את עצמה כספקית מובילה של שירותים, המבטיחה כי יישומים מועברים על גבי רשתות ה-IP במהירות, בצורה מאובטחת ובזמינות לכולם, בכל מקום ובכל זמן. מדובר בתקופה מרתקת ל-F5 ואפעל עם המנהלים והעובדים על מנת להגדיל את שוק שלנו".

ג'ון מק'אדם, המנכ"ל הפורש, ובקרוב יו"ר מועצת המנהלים, של F5. צילום: ניב קנטור

ג'ון מק'אדם, המנכ"ל הפורש, ובקרוב יו"ר מועצת המנהלים, של F5. צילום: ניב קנטור

לפני הצטרפותו ל-F5 באוקטובר 2011 שימש ריבלו כסגן נשיא בכיר למערכות הנדסה ותפעול בסיסקו (Cisco). במהלך 19 שנותיו בסיסקו הוא ניהל מכירות כלל עולמיות ותפעול הנדסי, עבד עם הארגונים הגדולים בעולם, ספקי שירות וארגונים קטנים ובינוניים, וכן עיצב ובנה מוצרים קריטיים, מערכות ורשתות. במשך 25 שנים ניהל ריבלו קריירת ניהול בהנדסה, תכנון אסטרטגי, תפעול, הנדסת מכירות ו-IT. בנוסף, הוא משמש כחבר במועצת המנהלים של Apollo Group, מספקי החינוך הפרטי הגדולים בעולם. הוא מחזיק בתואר ראשון ובתואר שני בהנדסת חשמל ממכון סטיבנס לטכנולוגיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים