ד״ר יואב אינטרטור מונה ל-CTO של בנק הפועלים

הוא חוזר לארץ לאחר ששימש במשך 25 שנים בתפקידים בכירים בארצות הברית, בהם במיקרוסופט, AT&T ו-וול-סטריט

ד"ר יואב אינטרטור, ה-CTO החדש של בנק הפועלים

בנק הפועלים הודיע על מינויו של CTO (מנהל טכנולוגיות ראשי) חדש: ד"ר יואב אינטרטור. הוא מגיע לבנק לאחר שמילא שורה של תפקידים בכירים בארצות הברית, ביניהם חבר בהנהלת איגוד הטכנולוגיה של וול-סטריט.

אינטרטור הוא דוקטור למדעי המחשב מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון בארצות הברית. מהנהלת בנק הפועלים נמסר כי "הבחירה במנהל בכיר שמשלב רקע טכנולוגי עם ידע ניהולי ופיננסי מעידה על החשיבות שמייחסת הנהלת הבנק לחדשנות הטכנולוגית".

הוא שימש במשך יותר מ-25 שנים בתפקידים בכירים בחברות ייעוץ, פיננסים והיי-טק בארצות הברית. בתפקידו האחרון הוא עבד במטה מיקרוסופט (Microsoft) ברדמונד, שם עסק בין השאר בייזום והובלת מערך שירותים גלובלי לסיוע לארגונים גדולים בפיתוח אסטרטגיה וארכיטקטורת IT.

לפני כן שימש במגוון תפקידים בוול-סטריט, בהם ארכיטקט ראשי לעסקים בחברות כמו XL קפיטל ו-Deutsche Bank. בנוסף כיהן ד"ר אינטרטור כמנהל טכנולוגיות ב-AT&T, כמנהל בכיר בחברת הייעוץ קאפ ג׳מיני וכחבר הנהלה של Wall Street Technology Association.

אבי כוכבא, משנה למנכ״ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב, אמר כי "זאת תקופה שבה הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית הבנקאית. ד"ר אינטרטור מביא איתו שילוב לא שכיח של ידע וניסיון רב שנים – הן בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות, הן בעולם הפיננסים והן בניהול שינויים בארגון. אני בטוח שנדע לנצל את כל היכולות האלה לטובת התהליכים הטכנולוגיים והעסקיים שהבנק יוביל בשנים הקרובות".

ד״ר אינטרטור מסר כי ״אני מתחיל באתגר חדש בבנק הפועלים. מרגש לחזור לארץ לאחר כל כך הרבה שנים בחו״ל, ומצאתי בבנק הפועלים מקום קשוב ונכון ליצירתיות המתבקשת מתפקיד זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים