באו לבקר במאורת הנמר

מימין: סיגל אליאס, מנהלת השיווק של Arrow ECS ישראל, ואילן יהושע, מנכ"ל החברה

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS בישראל, וסיגל אליאס, מנהלת השיווק של הסניף. השניים התרשמו מהנוף המרהיב וממגוון פריטי הנמרים שבמאורה, ושוחחו על עצמם, על החברה ועל הפתרונות אותם היא מפיצה.

יהושע התמנה למנכ"ל הסניף הישראלי באחרונה, אחרי שבתפקידו הקודם היה מנהל השותפים העולמי של ECI. בין יתר תפקידיו כיהן כסמנכ"ל מכירות בג'וניפר (Juniper) וכסמנכ"ל החטיבה העסקית של נורטל (Nortel). הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר באלקטרוניקה ומחשבים. בשעות הפנאי הוא מנהל ומשמש כמתופף בלהקה שמבצעת גרסאות כיסוי לשירים.

כשהיא לא עוסקת בניהול השיווק של Arrow ECS ישראל, אליאס היא אם חד הורית לרועי. היא מתגוררת ברמת גן, חולת אקסטרים וטיולים, אוהבת מוזיקה וריקוד ובכלל, את החיים ואת מה שיש להם להציע. אליאס החלה את דרכה כאחראית שיווק במסלול האקדמי – המכללה למינהל, ולאחר שצברה ידע וניסיון ניהלה את השיווק והמכירות ב-IQ, בית הספר לפסיכומטרי ובגרויות, ואת מערך השיווק של קניון ארנה בהרצליה. היא נמצאת ב-Arrow ECS מאז 2008. יש לה תואר ראשון במדעי ההתנהגות וניהול ותעודת הנדסאי בתעשייה וניהול, עם התמחות בשיווק.

מימין: סיגל אליאס, מנהלת השיווק של Arrow ECS ישראל, ואילן יהושע, מנכ"ל החברה

מימין: סיגל אליאס, מנהלת השיווק של Arrow ECS ישראל, ואילן יהושע, מנכ"ל החברה

Arrow ECS היא חברה ותיקה מאוד – היא הוקמה ב-1935 ומהווה חברת ההפצה הגדולה בעולם לפתרונות מחשוב ולרכיבי אלקטרוניקה. יש לה כיום 55 סניפים ו-16,500 עובדים ברחבי העולם. מחזור המכירות שלה עמד ב-2013 על 21.4 מיליארד דולר. הסניף הישראלי של החברה נוסד ב-1996 ומפעיל את רשת השותפים הגדולה מסוגה בארץ, עם יותר מ-300 שותפים.

Arrow ECS Enterprise Computing Solutions היא חברה בת של Arrow ECS ומהווה חברת ההפצה הבינלאומית היחידה שפועלת בישראל בתחומי אבטחת המידע, התקשורת, הווירטואליזציה והאחסון.

לחברה שלוש מחלקות שונות שמציעות פתרונות שונים: בתחום האבטחה היא מפיצה את הפתרונות של PineApp, מק'אפי (McAfee) ו-RSA & Websense. בעולם הנטוורקינג היא מפיצה את הפתרונות של סיטריקס (Citrix), רדוור (Radware), וכן של Riverbed ו-Juniper & Gagimon. כמו כן, היא מפיצה את פתרונות הסיסטם של Simplivity ,VMware & EMC ,Veeam & Dell Wyse.

בשנה האחרונה פתחה Arrow ECS מרכז הדרכה מורשה של מיטב היצרנים אותם היא מפיצה. היא מעבירה בו קורסים ממוקדים, שבסיומם מקבל התלמיד הסמכה (אחרי בחינה, כמובן).

ל-Arrow ECS צוות מהנדסי מכירות מיומן ומוכשר, המלווה את תהליך המכירה של השותף העסקי, עם מהנדסים בעלי השכלה והכשרה מהגבוהות ביותר, בהתאם לדרישות היצרנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים