רשמים מוועידת ההיי-טק הגדולה בעולם

נורית ארגז שביט, סמנכ"לית תפעול בבלאט-לפידות

מיומן הוועידה של נורית ארגז שביט, סמנכ"לית תפעול בבלאט-לפידות, השותפה הגדולה של Salesforce בישראל

Dreamforce, הוועידה השנתית של SalesForce, שנחשבת לוועידת ההיי-טק הגדולה ביותר בעולם, החלה גם השנה בזרם של עשרות אלפי מקצועני ולקוחות Salesforce ששטפו את רחובות סן פרנסיסקו. ניתן לזהות בוועידה את כולם בקלות לא רק באמצעות התג המסורתי, אלא גם בזכות תרמיל Salesforce המצוי על גבם ופניהם.

הוועידה החלה בהצגת הנתונים של החברה, שחצתה את קו החמישה מיליארד דולר לשנה, ושמה פעמיה לעבר יעד של 20 מיליארד. אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה הוא אקו-סיסטם רחב של שותפים עסקיים מגוונים, בהם שותפי ייעוץ והטמעה כדוגמת בלאט לפידות, שותפים המפתחים פתרונות משלמים למערכת Salesforce המכונים appexchange, ריסלרים ועוד. ההכנסה של Salesforce מפעילות שותפים בשנה האחרונה זינקה ב-38%. מנוע צמיחה חשוב בתחום זה הוא התרחבות בשווקים צומחים, דוגמת EMEA, אליו אנחנו, בישראל, משתייכים. בלאט-לפידות עובדת בשיתוף פעולה מלא עם Salesforce על מנת להרחיב את הפריסה ולהביא את יתרונות הפלטפורמה לשוק המקומי.

לקוחותיה של Salesforce שמשתמשים באפליקציות המשלימות (appexchange) נהנים מהסטנדרטים, היציבות הטכנולוגית ואבטחת המידע שמציעה החברה. יותר מ-70% מלקוחות Salesforce משתמשים ב-appexchange אחת לפחות לשם העשרת פתרון החברה שלהם, יותר מ-23% משתמשים בחמש אפליקציות שונות ומעלה. חלק מהן אלה אפליקציות מובייל שמשלימות את Salesforce1.

נצפו בוועידה, מימין: נורית ארגז שביט, סמנכ"לית תפעול בבלאט-לפידות; רובין פישר, סגן נשיא אזורי למכירות ב-Salesforce לאזור EMEA; רונית ליניק, מנכ"לית בלאט-לפידות; ד"ר יעל לפידות-רז, מנכ"לית משותפת בקבוצת בלאט-לפידות; ורונן ברקלאו,  AVP ב-Salesforce

נצפו בוועידה, מימין: נורית ארגז שביט, סמנכ"לית תפעול בבלאט-לפידות; רובין פישר, סגן נשיא אזורי למכירות ב-Salesforce לאזור EMEA; רונית ליניק, מנכ"לית בלאט-לפידות; ד"ר יעל לפידות-רז, מנכ"לית משותפת בקבוצת בלאט-לפידות; ורונן ברקלאו, AVP ב-Salesforce

מנוע צמיחה מרכזי נוסף הוא הרחבת היכולות בתעשיות השונות – פיננסים, ארגוני בריאות ועוד. החברה מקימה תשתית בפלטפורמה שתאפשר בניית פתרונות מלאים, שעונים על הצרכים המיוחדים של תעשיות אלה. במהלך הוועידה נישאו הרצאות שעסקו באתגר שבפיתוח פתרונות שעונים על דרישות רגולציה מחמירות ואיך ניתן להשתמש בהם על מנת לשפר תהליכים עסקיים בעולמות שונים, למשל זה הפיננסי.

ההכרזות המרכזיות בכנס השנה ניתנו בדבריו של מנכ"ל החברה, מארק בניוף, שקבע את המוטו של השנה: "Salesforce – the customer success platform" – השימוש ב-Salesforce כפלטפורמה להצלחת הלקוח. אם בשנים קודמות דיברנו על Internet of customers (אינטרנט של הלקוחות) ו-Become a customer company (להיות חברה מוכוונת לקוחות), השנה החברה "מחברת" את כל היכולות לכדי פתרון המכוון בראש ובראשונה להצלחת הלקוח.

כמו כן, הושק במהלך האירוע הענן השישי בפלטפורמת Salesforce, שנקרא Wave. זהו ענן אנליטיקות שמותאם לצרכי המשתמשים ומאפשר לכל אחד מהם לבצע ניתוחי מידע, הסקת מסקנות וניתוח הצעדים הבאים. שותפים ראשיים באקו-סיסטם של החברה, כגון דלויט דיגיטל (Deloitte Digital) ואקסנצ'ר (Accenture) הציגו כיצד ניתן להשתמש ב-Wave לצרכים עסקיים מגוונים. כמו כן, ניתנו דוגמאות להטמעות של הענן בקרב לקוחות שהפעילות העסקית שלהם מונחית שימוש אינטנסיבי במידע.

לסיכום, Salesforce, שכאמור – בלאט לפידות היא הנציגה שלה בישראל, הצליחה לאסוף לוועידה גם השנה את קהל ה-IT הגדול בעולם ושוב הציגה נתוני מכירות מרשימים. גם השנה היא שמה את הלקוחות במרכז הבמה ופועלת על מנת לאפשר לטכנולוגיה שלה להוביל אותם להצלחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים