באו לבקר במאורת הנמר

הדר בן משה, מנהלת הכספים והמשנה למנכ"ל סאנדיסק (SanDisk) ישראל, ואופיר דניאלי, דירקטור תמיכה גלובלית ב-SanDisk IT

השבוע ביקרו במאורת הנמר הדר בן משה, מנהלת הכספים והמשנה למנכ"ל סאנדיסק (SanDisk) ישראל, ואופיר דניאלי, דירקטור תמיכה גלובלית  ב-SanDisk IT.

הביקור במאורה התחיל בבקשה מוזרה שהופנתה לצלם שבחבורה, פלי הנמר: "תוכל להראות לנו את הכרטיס שבמצלמה שלך?" OK, חשב הנמר לעצמו, כבר שמענו בקשות מוזרות מאלה. אחרי שנשלף אחר כבוד הכרטיס הזעיר (MicroSD) מנבכי המצלמה, והתגלה עליו הלוגו של סאנדיסק, נשבר המתח.

את המסורת של סאנדיסק התחיל בזמנו אלי הררי, אחד המנהלים היותר אהודים בתעשיית האלקטרוניקה העולמית, מייסד סאנדיסק ומי שעמד מאחורי מהפכת זכרונות הפלאש (Flash). זה האיש שהחזון שלו גרם לכך שכיום כל הצלמים בעולם כבר לא משתמשים בסרטי צילום, אותם פילמים (מישהו זוכר את קודאק?), ובכל מצלמה וטלפון סלולרי נשמרות התמונות כיום על זיכרון פלאש. הררי, דמות מסוקרת ומצולמת ביותר, לא היה מתחיל ראיון עיתונאי בלי לבקש מהצלמים שבחבורה להראות לו את הכרטיסים בהם הם משתמשים והאגדה מספרת שלא קרה ולו פעם אחת שהוא נתקל בצלם מקצועי שעשה שימוש בכרטיס זכרון של המתחרים.

הררי ביקר גם ביקר בזמנו במאורת הנמר, בימיה הראשונים של סאנדיסק. אנשים ומחשבים קמה שמונה שנים לפני הקמת סאנדיסק עצמה. הררי גם רכש ב-2006 את MSystems שהקים דב מורן, מי שטבע את הדיסק און-קי, חבר נוסף של הנמר.

כיום, סאנדיסק היא תאגיד גלובלי מוביל בפתרונות מבוססי אחסון פלאש. זה יותר מ-25 שנים סאנדיסק מרחיבה את אפשרויות האחסון ומספקת מוצרים ששינו את תעשיית האלקטרוניקה. הפתרונות של סאנדיסק, דוגמת כונני ה-SSD, נמצאים כיום בלב כמה מהדטה סנטרים הגדולים בעולם ופתרונות פלאש אחרים, דוגמת פלאש מובנה וכרטיסי זיכרון פלאש, משולבים בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. מוצרי הצריכה של סאנדיסק זמינים כיום במאות אלפי חנויות ברחבי העולם. החברה מעסיקה בישראל כ-600 עובדים ומשרדיה והמרכזים שלה ממוקמים בכפר סבא, עומר ותפן שבגליל. החברה ממשיכה לגייס מהנדסים מוכשרים – לצפון, למרכז ולדרום.

בפגישה סיפקה בן משה כמה מספרים ונתונים מרשימים לא פחות, שהמחישו את המהפכה. דוגמאות? בבקשה: 450 מיליון תמונות מצולמות ומועלות מדי יום לרשת, 30% מהנוטבוקים יחליפו עד 2017 את הכוננים המגנטיים בכונני SSD, ואפרופו – סאנדיסק הייתה לחברה הראשונה שהביאה לשוק כונן SSD ארגוני של 4 טרה-בייט. החברה הוציאה לא מכבר את כרטיס ה-microSDXC בעל הקיבולת הגדולה בעולם, של לא פחות מ-128 ג'יגה-בייט, וכל יצרני הסמארטפונים והטאבלטים הגדולים כיום עושים שימוש בפתרונות של החברה. שווה לזכור את זה.

הדר בן משה, מנהלת הכספים והמשנה למנכ"ל סאנדיסק (SanDisk) ישראל, ואופיר דניאלי, דירקטור תמיכה גלובלית  ב-SanDisk IT

הדר בן משה, מנהלת הכספים והמשנה למנכ"ל סאנדיסק (SanDisk) ישראל, ואופיר דניאלי, דירקטור תמיכה גלובלית ב-SanDisk IT

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים