טל מירון, נט-אפ: "ה-Big Data – עידן חדש של עבודה בקנה מידה חסר תקדים של נתונים"

"מדובר בעידן שבו כמות הנתונים שהחברה מעבדת ומאחסנת נמצא מעבר ליכולת של כל מבנה ארכיטקטוני בתעשיית האיחסון", אמר מירון, מנהל שירותי האנטרפרייז בנט-אפ ישראל ● לדבריו, "המענה לדרישות הללו מצוי בפתרונות הנותנים מענה לקנה המידה העצום של ה-Big Data, באמצעות ABC - ניתוח, רוחב פס ותוכן"

"ארגונים נכנסים כיום לעידן חדש, שכולל עבודה בקנה מידה חסר תקדים של נתונים – עידן שבו כמות הנתונים שהחברה מעבדת ומאחסנת נמצא מעבר ליכולת של כל מבנה ארכיטקטוני בתעשיית האיחסון", כך אמר טל מירון, מנהל שירותי האנטרפרייז בנט-אפ (NetApp) ישראל.

מירון דיבר בוועידת המנמ"רים החצי שנתית של אנשים ומחשבים, שנערך לפני ימים אחדים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מנמ"רים. הנחו את הכנס פלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי מירון, "המענה לדרישות הללו מצוי בפתרונות הנותנים מענה לקנה המידה העצום של ה-Big Data, באמצעות ABC – ניתוח (Analytics), רוחב פס (Bandwidth) ותוכן (Content). כך, הארגונים יכולים לקבל תובנות בנושא מתוך ערכות נתונים עצומות, להעביר נתונים במהירות ולאחסן תוכן חשוב למשך תקופות ארוכות יותר, ללא הגברת מורכבות התפעול".

הוא ציין, כי "משימתם העיקרית של צוותי ה-IT בשנות ה-90' הייתה להפיק את הביצועים הטובים ביותר מיישומי המפתח ומהתשתית הארגון. המערכות של הרשומות, שישבו במאגרים מבודדים, היו אמצעי נהדר לניהול מעקב אחרי מידע חיוני, אולם הן היו יקרות מאוד ולא הציעו לארגונים אפשרות לקבל תובנות עמוקות מספיק על הנתונים ולהשיג יתרון תחרותי בעסקים. בשנות ה-2000, מאמצי ה-IT עברו למיקוד בנושא היעילות – כיצד להשקיע פחות ולהרוויח יותר. טכנולוגיות כגון וירטואליזציה, שיתוף ואיחוד של התשתיות הארגוניות הקיימות הפכו ללב הפעילות של מחלקות ה-IT".

"כיום", אמר, "יש התרבות מהירה של נתונים שיוצרים מחשבים ומשתמשים. טכנולוגיות דיגיטליות עוברות למדיה דחוסה יותר, כל התמונות דיגיטליות, סרטוני הווידיאו מושתתים על רזולוציה גבוהה יותר ויכולות ניתוח מתקדמות דורשות נפח איחסון נוסף. יתירה מזאת, נתונים אוטומטיים שמגיעים מרשתות חיישנים, המעקב אחר דפוסי קנייה וגורמים נוספים יוצרים ערכות נתונים גדולות בהרבה, שצריכות להיות מובנות ומסחריות. כמות הנתונים גוברת ואובייקטי הנתונים עצמם הופכים גדולים יותר. כל אותם כוחות יוצרים לחץ אדיר על ארגונים להרחיב את התשתיות הקיימות, ובמיוחד את פלטפורמות האיחסון".

מירון ציין שנט-אפ מספקת פתרונות שנותנים מענה לקנה המידה העצום של נפחי הנתונים, על בסיס התפיסה של ה-ABC. "נט-אפ מאפשרת ללקוחות לקבל תובנות בנושא מתוך מערכות נתונים עצומות, להעביר נתונים במהירות ולאחסן תוכן חשוב למשך תקופות ארוכות יותר, ללא הגדלת המורכבות של התפעול", אמר. "המטרה היא לקבל החזר השקעה מהיר. ארזנו את כל התהליכים ואנחנו מספקים אוסף פתרונות לתחום האיחסון, לצד תוכנות נלוות ואבני דרך לפרויקט – עם החזר השקעה גבוה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים