משה מורשת, טלדור: "כארגון, אנו מאפשרים הבאת רכיבי מיחשוב מהבית"

"אנו מאפשרים את מגמת ה-BYOD, אולם אנו מאפשרים את כניסתם של אפל וגוגל בלבד", אמר סמנכ"ל המכירות ● גבי כהן, מנמ"ר דלק שמנים: "כניסתה של מיקרוסופט לעולם המובייל עם חלונות פון תשבור את האיזון הקדוש של גוגל ואפל" ● לדבריו, "עולם המובייל יחדור לאט למערכות המסורתיות, והיישומים והשימוש בהם יהיו דומים לאלה שבעולם ה-PC"

משה מורשת, סמנכ"ל המכירות של טלדור

"כארגון, אנו מאפשרים את מגמת BYOD (ר"ת Bring Your Own Device), אולם אנו מאפשרים כניסה רק שני סוגים – אפל (Apple) וגוגל (Google). זה פותר בעיות ב-99% מהמקרים", כך אמר משה מורשת, סמנכ"ל מכירות טלדור.

מורשת השתתף ברב-שיח שנערך לקראת ועידת המנמ"רים החצי שנתית, שתיערך ביום ב' 23 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. את רב השיח הנחו יהודה קונפורטס, עורך ראשי באנשים ומחשבים, ורפאל פוגל, מנהל הוועידות המקצועיות בקבוצה.

כבית תוכנה, אמר מורשת, טלדור מפתחת לא מעט פתרונות מובייל לארגונים, לצד התאמות של יישומי ווב לעולם הנייד. הוא ציין, כי המפתחים עובדים בעיקר עם קוד מקור פתוח.

לגבי הנושא השני של הכנס, Big Data , הטיפול בנפחי מידע עצומים, אמר מורשת, כי "בניגוד למגמות אחרות, שנולדו באקדמיה ומשם עברו תעשייה, הרי פה המהלך היה הפוך. גוגל ופייסבוק (Facebook) נאלצו להתמודד עם מסה של נתונים ופיתחו לשם כך כלים". לדבריו, טלדור ערכה כבר שבעה פרויקטים בתחום, מבוססי תשתית Hadoop.

"האיזון של גוגל ואפל יישבר"
גבי כהן, מנמ"ר דלק שמנים, אמר כי החברה היא חברה בת של דלק, העוסקת בייצור שמנים ומונה 150 עובדים. לדבריו, כ-50 מעובדי המשרדים מחוברים לדואר הארגוני בעולם הנייד, וכי "הדבר אינו מעיק על ה-IT הארגוני". בהיבט BYOD, אמר כהן, כי הם משתדלים להימנע מכניסה לתחום, למעט מיילים. הוא העריך, כי כאשר מיקרוסופט (Microsoft) תיכנס לתחום עם חלונות פון (Windows Phone), "יישבר האיזון הקדוש של גוגל ואפל". לדבריו, "עולם המובייל יחדור לאט למערכות המסורתיות, והיישומים והשימוש בהם יהיו דומים לאלה שבעולם ה-PC".

אבי חמוי, סמנכ"ל תפעול בחטיבת הפרויקטים ב-One1אבי חמוי, סמנכ"ל תפעול בחטיבת הפרויקטים ב-One1, אמר כי החברה מבצעת פרויקטים בעולם המיחשוב הנייד, מבוססי פלטפורמת סייבייס (Sybase) שנרכשה על ידי סאפ (SAP). סוג נוסף של פרויקטים בעולם הנייד הוא ניהול הרכיבים הניידים בארגון, מבוסס פתרון ה-Afaria, אשר מספק את היכולת לנהל מרחוק את צי המכשירים, מוודא שהיישומים הארגוניים מופצים לכולם ושהם תקינים ומוודא שכל ההגדרות במכשירים נכונות ותואמות.

הוא ציין, כי בעזרת פתרון של סייבייס לעולם הנייד, הם יכולים "להוציא" את מערכות ה-ERP וה-CRM החוצה, לטובת המשתמשים המרוחקים, כאשר ההתאמה של המערכות הללו לעולם הנייד אינה יקרה, והחיבור למערכות נעשה בצורה אחידה.

מתעניינים ב-Big Data וב-Mobility? הירשמו לוועידת המנמ"רים החצי שנתית של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים