תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SUSE Expert Days, יום ב' 19 בפברואר, EAST, תל אביב

יותר מאלף ארגונים הטמיעו SAP HANA על מערכת ההפעלה של SUSE

SUSE היו הראשונים ששחררו גרסת Linux ל-IBM Power

15/02/2018 15:40
דורון אופק, מנהל פעילות SuSe בישראל. צילום: יניב פאר

חברת הקוד הפתוח SUSE הכריזה כי 1,000 ארגונים גלובליים גדולים שידרגו את מערכות המחשוב שלהם והטמיעו SAP HANA על מערכת ההפעלה הארגונית של SUSE ושרת IBM Power.

השדרוג מעניק למערכות המחשוב של ארגונים עם אלפי עובדים ותעבורת מידע עצומה ביצועים משופרים, יציבות יתרה ויכולות ניתוח מידע מהירות בזמן אמת כאשר מסד הנתונים מבוסס זיכרון (in-memory).
SUSE Expert Days 2018
בעידן בו כל אחד מאתנו מייצר מידע כל הזמן, גם ארגונים גדולים מחפשים דרכים לשדרג את מערכות המחשוב על מנת שכמויות המידע העצומות שהעובדים מייצרים לא יעכבו את הארגון, אלא יוכלו לבוא לידי ביטוי בשיפור הערכים העסקיים שלו.

אותם ארגונים לא יכולים להרשות עיכובים או קריסות בשל תהליך שדרוג מערכות מורכב ואיטי. ההתקנות החדשות חייבות להתבצע בצורה מהירה, קלה ויעילה.

הטמעת SAP HANA על מערכת ההפעלה של SUSE בסביבת Linux עבור יישומי סאפ (SAP) ושרת IBM Power מאפשר מעבר קל ומהיר לארגונים גדולים. כהוכחה ליעילות הטכנולוגיה ונגישות המעבר אליה, בפרק זמן קצר יחסית, כבר יותר מאלף ארגונים גדולים מרחבי העולם אימצו את הפתרון.

עופר אלמוגי, עופר אלמוגי, מנהל תחום השרתים, יבמ ישראל

עופר אלמוגי, עופר אלמוגי, מנהל תחום השרתים, יבמ ישראל צילום: יח"צ

סאפ, הבינה שעולם המחשוב הארגוני מצריך יציבות ושרידות ולכן אימצה את מערכת ההפעלה Linux כאשר ב-95% מההתקנות בעולם עבור יישומיי סאפ, נפרסו מערכות הפעלה של SUSE. לאור שיפורי הביצועים ושדרוגים נוספים, ארגונים גדולים עם שרת IBM Power שידרגו ל-SAP HANA כאשר מערכת ההפעלה הארגונית המועדפת והמומלצת היא כאמור של SUSE.

לדברי דורון אופק, מנהל SUSE ישראל, "זהו ציון דרך עבורנו שמסמן שהדרך של SUSE נכונה. עצם העובדה שיותר מ-1,000 ארגונים גדולים ברחבי העולם בחרו בשילוב המשולש הזה, מעידה עד כמה הטכנולוגיה חזקה ומצליחה לענות באופן יעיל על צרכי הארגונים הגדולים".

"אני מאמין שלאור היציבות, האמינות והידע שכבר קיים בארץ, יותר ויותר ארגונים יעברו ל-SAP HANA, כאשר הגדולים שבהם אשר צריכים יכולות חזקות בתחום החומרה, יאמצו את IBM Power".

עופר אלמוגי, מנהל תחום השרתים, יבמ (IBM) ישראל, אמר כי "כמו בעולם, גם בישראל ארגונים גדולים בחרו ליישם בסיסי נתונים של SAP HANA על שרתי IBM Power עם מערכת ההפעלה של SUSE. שיתוף הפעולה הפורה בין החברות בישראל מבטיח ללקוחות פתרון מיטבי עם תמיכה מקצועית".

אירועים קרובים