תוכן שיווקי

Direct Experts השלימה פרויקט להקמת דטה סנטר חדש בישראייר

05/07/2017 12:28
מטוס ישראייר בהמראה. צילום: ויקפידיה/Bram Steeman

חברת התעופה והתיירות ישראייר השלימה לאחרונה פרויקט להקמת דטה סנטר חדש אותו תכננה וביצעה Direct Experts, המתמחה בייעוץ ואינטגרציה של תשתיות IT, והקמה של מערכי מחשוב ארגוניים (דטה סנטר). הפרויקט נמשך כחודשיים, והוא כלל הקמת דטה סנטר חדש ומיגרציה של כלל מערכות הייצור (Production) מהדטה סנטר הישן.

היציאה לפרויקט הייתה בעקבות הרצון של ישראייר לבצע התאמה של המערכות בדטה סנטר לדרישות עסקיות חדשות; לשדרג את היכולות של המערכות בדטה סנטר; להגביר את רמת השרידות של המתקן; להגדיל את כוח המחשוב של הארגון; להקטין את זמני התגובה של המערכות; וצמצום שטח הרצפה של הדטה סנטר.

תשתיות הדטה סנטר החדש מבוססות פתרונות וירטואליזציה של VMware, ומערכות אחסון All-Flash מהירות של HP. הטמעת מערכות התקשורת בפרויקט התבצעה בשיתוף עם PurePeak, שותף עסקי של Direct Experts, שהטמיעו פתרון מבוסס מתגים של HP ופיירוול של פאלו אלטו (Palo Alto).

עוד כלל הפרויקט הגירה ומעבר של תשתיות הדואר האלקטרוני בארגון לסביבת הענן של מיקרוסופט Microsoft Office 365, וכלל הטמעה של פתרון SSO (ר"ת Single Sign On) ו-Active Directory Federation של מיקרוסופט.

בעקבות המעבר לדטה סנטר החדש, המבוסס תשתיות מודרניות, מדווחים בישראייר על שדרוג ברמות הביצועים של מערכות המידע בארגון, התקצרות זמני התגובה של המערכות, עלייה ביכולות השרידות שלהן, שיפור ביכולות הגיבויים בארגון, וצמצום היקף שטח הרצפה לחצי מהמצב הקיים לפני הפרויקט – דבר שהביא לחסכון ניכר בעלויות האירוח של הדטה סנטר.

Direct Experts, מתמחה בייעוץ, תכנון, הקמה ושירות של תשתיות IT – פיזיות, וירטואליות ובענן. החברה פעילה בהקמה מקצה לקצה של מערכי מחשוב ארגוניים (Data Center). החברה, שהוקמה בשנת 2012 על ידי אלדד ועידן קורדובה, שניהם יוצאי יחידת ממר"ם, מספקת שירותים לארגוני אנטרפרייז ו-SME. החברה הינה שותפה עסקית וטכנולוגית של ספקיות הטכנולוגיה המובילות דוגמת מיקרוסופט, VMware ,EMC ,F5, ועוד.

גבי שגיא, סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת איי.די.בי תיירות. צילום: יח"צ

גבי שגיא, סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת איי.די.בי תיירות. צילום: יח"צ

גבי שגיא, סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת איי.די.בי תיירות, מסר כי "פרויקט זה הוא חלק ממאמץ מתמיד להכנת תשתיות מערכות המידע לקראת היעדים והאתגרים העסקיים של החברות בקבוצה".

"כאשר יצאנו לפרויקט שמנו לעצמנו מספר מטרות: שיפור ביצועים וחיזוק משאבים, צמצום שטחי אחסון, שיפור בכלי הבקרה והתפעול השוטף, חיזוק הרשת ושיפור מערך ההגנה עלילה, ומעבר לטכנולוגיות עדכניות יותר הפרויקט השיג את מטרותיו והביא שיפור משמעותי לצד חסכון תפעולי".

"הגענו להישגים אלו בשיתוף פעולה הדוק ופורה עם חברת דיירקט אקספרטס, שסייעו לנו לעמוד בכול היעדים שהצבנו לנו".

אלדד קורדובה, מנכ"ל-שותף ב-Direct Experts. צילום: יח"צ

אלדד קורדובה, מנכ"ל-שותף ב-Direct Experts. צילום: יח"צ

אלדד קורדובה, מנכ"ל שותף ב-Direct Experts, מסר כי "בארגון דוגמת ישראייר קיימת חשיבות גבוהה לזמינות וביצועים של המערכות. זה נכון למערכות השיווק, שפעילות בעולמות האינטרנט והדיגיטל, זה נכון למערכות התפעול של חברת תעופה, שמצריכות סטנדרטים ברמה הגבוהה ביותר".

"הדטה סנטר החדש הוקם בשימת דגש להתאמת המערכות הטכנולוגיות לצרכים העסקיים של הארגון, תוך יצירה של יתירות וביצועים גבוהים. הפרויקט היווה בסיס לחידוש ומודרניזציה של המערכות בישראייר, הוא נמשך כחודשיים, הנחשב זמן יחסית קצר לפרויקטים מורכבים מסוג זה, והיה שקוף לחלוטין למשתמשים העסקיים".

"התשתיות שהקמנו לישראייר יתמכו בהמשך הגידול של הארגון גם בעתיד, וייתנו לו את היכולת להתמודדות טובה יותר במציאות העסקית המורכבת והתחרותית המתקיימת בענף התיירות והתעופה".

לפרטים נוספים אודות Direct Experts, לחצו כאן.

אירועים קרובים