תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT מוניציפאלי 2017

מפעיל ו-Contex- מצעידות את עולם הסריקה בפורמט רחב קדימה

הכירו את SD One MF - הסורק האלחוטי הראשון בעולם לסריקה רחבה מהנייד וללא התקנת תוכנה

16/01/2017 12:35

מפעיל גאה להשיק את SD One MF מבית Contex – הסורק האלחוטי הראשון בעולם לסריקה רחבה. הסורק החדשני הינו היחידי המתחבר ל-Wi-Fi ומאפשר סריקה אלחוטית פרסונלית באמצעות הטלפון הנייד ישירות למייל או לענן, וכן אחסון קל ופשוט ושתוף קבצי הסריקות עם לקוחות ושותפים.

הסורק החדש מגיע עם מסך מגע טאבלט לתפעול הסריקה, המאפשר עריכה בסיסת של הקובץ הנסרק על ידי הוספת הערות והדגשות. SD One MF קיים בשני דגמים: ברוחב 36 אינץ' וברוחב 44 אינץ'.

מערכת MFP ממוקדת משתמש

SD One MF הוא פתרון מותאם אישית – בו כל משתמש מכניס את העדפותיו האישיות ובונה פרופיל אישי כולל תמונה, הנשמר במערכת. באמצעות הרשת האלחוטית ניתן לזהות כל משתמש, לייעל את העבודה ולפשט את שיתופי הפעולה בתוך הארגון ומחוצה לו באמצעות:
סריקה ישירה לתיקיות אישיות או לנייד – הגדרות הפרופיל האישי נשמרות בסורק וכל סריקה מגיעה ישירות לתיקיות האישיות או לנייד שלכם. הסריקה כוללת אפשרות להגנת קבצים באמצעות Pin Code.
סריקה המגיעה ישירות למשתמש ספציפי – באמצעות בחירת פרופיל משתמש היעד.
שיתוף מסמכים – לענן או לתיקיות אישיות של משתמשים ספציפיים.
סריקה והדפסה ישירה מובנית למרבית  המותגים הקיימים בשוק.

SD One MF

SD One MF

יותר אפשרויות – יותר תועלות עבורכם

התקנה קלה ושימוש נוח

● גמישות בבחירת מדפסת
SD One MF מותאם לכל המדפסות המובילות, ומעניק לכל משתמש גמישות בבחירת המדפסת המתאימה לו. הסורק משתלב באופן מושלם עם המדפסת ומעניק למשתמש חוויית שימוש זהה למדפסת משולבת רב-שימושית.
● ניידות
ה-SD One MF קל ונייד וניתן להעמדה על כל משטח שטוח, כולל על גבי המדפסת. הסורק משווק עם סטנד אופציונלי.
● מעקב אחר עלויות
בסורק זה מוטמעת תוכנת ניהול משולבת המאפשרת לעקוב אחר עלויות כל סריקה, הדפסה או העתקה. אופציה זו יעילה במיוחד במקרים של התחשבנות כספית והעמסת עלויות על יחידות שונות בארגון.
● סריקה מאובטחת
מערכת אבטחה מגנה על הנתונים באמצעות התחברות עם Pin Code בכל סריקה.
● סימון ישירות על גבי הסורק
SD One MF חוסך בדיו ובכסף ומבטל את הצורך בהדפסת מסמך לצורך עריכת שינויים. עריכת השינויים במסמך מתבצעת על גבי מסך מגע קטן, ומיד לאחריה ניתן לשתף או לשמור את המסמך.

Contex היא יצרן בינלאומי מוביל בתחום הסורקים בפורמט הרחב. החברה ממוקמת בדנמרק ומפורסמת בכל העולם בעיצובים, חשיבה יצירתית ומוצרים איכותיים המשפרים תהליכי עבודה. החברה פועלת  ב-90 מדינות ברחבי העולם.

מפעיל מתמחה בפתרונות מחשוב והדפסה. למפעיל ארבעה תחומי פעילות עיקריים: פתרונות דפוס דיגיטלי מקצועי, פתרונות הדפסה בתלת-מימד, פתרונות הדפסה חכמה לארגונים, ושיווק ניידי טושיבה (Toshiba) לעסקים. למפעיל מערך שירות מקצועי ומיומן בפריסה ארצית. למידע נוסף התקשרו 9495* או גלשו לאתר.

אירועים קרובים