תוכן שיווקי
לקראת אירוע - GO AHEAD, יום ב' 28 בנובמבר, yes Planet

הסינרגיה בין VMware ו-Veeam עובדת מצוין; עובדה

23/11/2016 08:31
ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

Veeam הולכת עם VMware מיומה הראשון. וגם עכשיו, 10 שנים לאחר היווסדה, עם השקת הגירסה החדשה Veeam Availability Suite v9.5 ניתן למצוא בה יישומים וחידושים רבים שמעצימים לקוחות שבחרו להשתמש בפתרונות של שתי החברות, מתוך הבנה כי במקרה זה 3=1+1.

ארגונים נדרשים היום לספק זמינות מלאה 24/7/365 של כל תשתיות ה-IT, המידע והאפליקציות שלהם וזאת לא משימה קלה. העלות המשוערת לשנה לארגון אנטרפרייז, במקרה של השבתת מחשוב, יכולה להגיע לכדי 16 מיליון דולר והיא ממשיכה לעלות משנה לשנה.

"ככל שאנו נכנסים עמוק יותר לעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, המנמ"רים חשים כי הצורך לפגוש, ואולי אף להשיג, את היעדים של הארגון בנוגע לרמת הזמינות והצורך ליישר קו בין הביצועים והיכולות של התשתיות הווירטואליות לבין היכולות של מוצרי ההגנה על דטה – נעשה קריטי", אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam.

הישגים גבוהים פי שניים

הקשר הסינרגטי בין שתי החברות – VMware ו-Veeam – בא לידי ביטוי לאחרונה גם במחקר של IDC שבחן למעלה מ- 1,200 לקוחות משותפים של שתי החברות. המחקר הוכיח בבהירות כי לקוחות המשתמשים בפתרון הזמינות של Veeam על גבי תשתיות של VMware חווים רמות גבוהות יותר של שביעות רצון ומצליחים לעמוד ביעדים שהציבו לעצמם מבחינת רמת השירות, יותר מאלו המטמיעים שרתי VMware ללא Veeam.

על פי המחקר, משתמשי Veeam ו-VMware מגיעים להישגים הגבוהים פי שניים, מבחינת זמני התאוששות, מאשר אלו המשתמשים בשרתי VMware ללא Veeam.

עם Veeam מגיעים הלקוחות ליעדי RPO (ר"ת Recovery Point Objectives) הגבוהים פי 10 מאשר לקוחות המשתמשים רק ב-VMware, ובאופן כללי אם מתבוננים בשני המדדים המתייחסים לזמני התאוששות מידע (RTOs ו-RPOs), לקוחות Veeam הגיעו להישגים גבוהים בהרבה מאלו שהציבו לעצמם.

ארגונים לא מסופקים

"בשורה התחתונה, ניתן לומר כי השילוב בין פתרונות Veeam לשרתי VMware חד משמעית תורם לרמת הביצועים של הארגון, מקצר זמני גיבוי, משפר זמני התאוששות ותורם להתייעלות כלכלית", אומרת ליברמן ומוסיפה כי "המחקר של IDC אף מצא כי לקוחות המשתמשים ב-Veeam, מאמצים טכנולוגיות וירטואליזציה בשיעור גבוה יותר מן הממוצע המקובל בתעשייה, והם רואים בפתרון של Veeam גורם המאפשר להם הטמעה של מערכות וירטואליות נוספות".

נתוני המחקר מראים כי 78% מלקוחות Veeam מחזיקים ביותר מ- 75% תשתיות וירטואליות. אם מתייחסים רק לפלח של  46.5% מתוך לקוחות Veeam שהשתתפו במחקר – הרי שאלה מחזיקים בתשתיות וירטואליות בשיעור של 90% ומעלה מסך התשתיות שלהם. יותר מזה, כמעט שלושה מארבעה לקוחות (73%) רואים ב-Veeam את הגורם שמניע את הארגון שלהם לעבור לתשתיות וירטואליות.

עוד מראה המחקר כי 80% מלקוחות Veeam בקירוב, מדברים על תכניות פנים-ארגוניות הנוגעות להפחתת השימוש בגיבוי מושתת Legacy.

"אנחנו ב-Veeam כבר יודעים מספר שנים כי גיבוי מבוסס Legacy כבר אינו מספק את הארגונים, אילו עכשיו, אנחנו ידועים כי גם הלקוחות שלנו מבינים ומכירים בזה", מסכמת ליברמן.

אירועים קרובים