תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Pizza, יום ד' 6 ביולי, סינמה סיטי גלילות

רד-האט מספקת את JBoss EAP 7 כבסיס עבור יישומי ענן היברידי

המהדורה החדשה של פלטפורמת היישומים המובילה בתעשייה של החברה נועדה לגשר בין פרדיגמות פיתוח נוכחיות ועתידיות

28/06/2016 13:38
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על זמינות כללית של JBoss EAP 7, שרת יישומים המוביל בקוד פתוח שמציית ל-Java EE 7, והשיקה את JBoss Core Services Collection, מערך  של טכנולוגיות שמספקות ללקוחות רכיבי יישום בסיסיים נפוצים.

עם JBoss EAP 7, שואפת רד-האט לסייע לארגונים להשתמש ולהרחיב השקעות קיימות ביישומים שלהם, בעת תחילת המעבר לארכיטקטורות מתפתחות ולפרדיגמות תכנות אשר יחייבו פלטפורמת ענן טבעית שהינה קלת משקל ומודולרית ביותר.

JBoss EAP 7 משלבת ממשקי תכנות (APIs) נפוצים ביותר של Java EE 7, עם הטכנולוגיות החדישות ביותר שתומכות בשיטות פיתוח DevOps, כגון סביבת הפיתוח המשולבת (IDE) עטורת הפרסים של רד-האט – JBoss Developer Studio, אשר חברי קהילות המשתמשים של JBoss או רד-האט יכולים להשתמש בה ללא תשלום כדי לבנות, לבחון ולפרוס יישומים באתר הלקוח או בענן – כמו גם Jenkins ,Arquillian ,Maven, ותמיכה במסגרות Web ו-JavaScript פופולריות.

המשקל הקל שלה והשטח הקטן שהיא תופסת, עושים את JBoss EAP 7 לבחירה מגוונת המתאימה לארגונים הבונים יישומים מסורתיים או יישומים מודולריים יותר, בסגנון מיקרו-שירותים.

JBoss EAP 7 הותאמה לסביבות ענן, וכאשר היא נפרסת עם Red Hat OpenShift, היא מציעה את היתרונות של קונטיינרים, איזון עומסים, גידול אלסטי, ניטור תקינות מערכת, ואת היכולת לפרוס לקונטיינר ישירות מה-IDE, מה שעשוי לשפר פרודוקטיביות מפתחים ואת חוויית הפיתוח.
בנוסף, JBoss EAP עם OpenShift תורמת לסביבת DevOps יעילה יותר מבחינת ארכיטקטורה, מאחר שכבר לא נחוצות תכונות חופפות. יעילות DevOps זו יכולה להיות גדולה יותר כאשר משתמשים ברכיבי תווכה נוספים על OpenShift.

Core Services Collection

JBoss Core Services Collection מספק אבני בנייה בסיסיות משותפות עבור יישומים ארגוניים, כגון Web Single Sign-On, איזון עומסי HTTP ו-proxying, כמו גם ניהול וניטור יכולות עבור יישומים ושירותים.

הוא כלול ללא תשלום נוסף כחלק של מנוי Red Hat JBoss Middleware. לקוחות רד-האט מקבלים תמיכה מקוונת וטלפונית מלאה, עדכונים, patches, וכן תיקוני אבטחה עבור כל גרסת רכיב.

מערכת השותפים של JBoss EAP 7

השנה הפכה רד-האט לחברת הקוד פתוח הראשונה בעולם שהכנסותיה חצו את קו שני מיליארד דולר, הישג הנתמך בחלקו על ידי מערכת השותפים של רד-האט, המורכבת מספקי תוכנה עצמאיים (ISV), משלבי מערכות גלובליים ואזוריים (SIS), ומשווקי ערך מוסף (VAR), וזאת בנוסף לערוץ נרחב של יצרני ציוד מקורי (OEM), מפיצים, ומשווקים.

השקת Jboss EAP 7 מהווה ציון דרך חדש עבור רד-האט, ומרחיבה עוד יותר את סל המוצרים שלה עבור שותפים, תוך חיזוק פלטפורמת היישומים כבסיס עבור יישומי ענן היברידי, המסמן דרך קדימה אל עתיד המוגדר על ידי גישות יישומים חדשות, כמו ארכיטקטורות קונטיינרים  ומיקרו-שירותים.

JBoss EAP זמינה להורדה על ידי חברי קהילת מפתחי רד-האט. לקוחות יכולים לקבל את העדכונים האחרונים מפורטל הלקוחות של רד-האט.

כדי לדעת יותר לחצו כאן.

רד-האט מקיימת מפגש "פיצה וטכנולוגיה" ב-6 ביולי בסינמה סיטי גלילות, וכנס לקוחות ב-16 בנובמבר ב-LAGO ראשון לציון.

אירועים קרובים