תוכן שיווקי

מג'יק משיקה את מוצר האינטגרציה Magic xpi 4.5

המאפיינים החדשים בפתרון של החברה יאפשרו ביצוע טרנספורמציה דיגיטלית בצורה קלה וחלקה יותר, והם כוללים סטודיו פיתוח חדש, קישוריות מתקדמת הכוללת מתאם MQTT, ויכולות פיתוח עצמאי של מתאמים

26/06/2016 12:28
אריק מיפנו, מנכ"ל מג'יק ישראל

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי השיקה את גרסת 4.5 של מוצר האינטגרציה שלה, Magic xpi, במטרה לענות על הצורך הגובר של ארגונים, בביצוע קל ומהיר של פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית.

Magic xpi 4.5 כולל סטודיו חדש וידידותי מבוסס Microsoft Visual Studio, קישוריות מתקדמת הכוללת מתאם MQTT, ויכולות פיתוח עצמאי של מתאמים.

מוצר האינטגרציה של מג'יק מאפשר חיבור בין כל מערכות המידע בארגון והפיכת תהליכים עסקייהם לאוטומטיים. המוצר אינו מצריך שימוש בקוד, מבוסס על ממשק "drag & drop", וכולל מעל ל-100 מתאמים מובנים לצורך אינטגרציה עם מגוון אפליקציות, מערכות מידע  וטכנולוגיות מובילות. תכונות אלו מאפשרות לארגונים למנף את יכולות ה-IT הקיימות ולחבר את תהליכי העבודה שלהם למובייל, על מנת לייעל ולשפר את פעילותם העסקית באמצעות שימוש חכם וחדשני בטכנולוגיה.

לדברי עמי ריאז, סגן נשיא למו"פ, מג'יק העולמית, "אנו שמחים להשיק את הגרסה החדשה של Magic xpi, הכוללת מספר רב של תכונות ויכולות חדשות, אשר הופכות את תהליכי האינטגרציה לפשוטים יותר. ארגונים משקיעים היום הרבה יותר בחיבור מערכות המידע מבעבר, ופתרון Magic xpi 4.5 מספק יכולות ידידותיות לביצוע החיבור, בגיבוי ארכיטקטורת מחשוב in-memory אשר עוזרת לוודא יישום מוצלח של מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית ופרויקטי האינטרנט של הדברים.

השדרוגים והיכולות החדשות ב-Magic xpi 4.5 כוללים:
● חוויית משתמש אינטואיטיבית המבוססת Visual Studio.
● פרודוקטיביות גבוהה הכוללת קונפיגורציית drag & drop, מיני-מפה, יכולות זום, ויכולת לעבוד בו זמנית עם מספר תהליכים ומפות.
● קישוריות לאינטרנט לש הדברים באמצעות MQTT.
● תמיכה ב-WCF ו-JSON.
● פיתוח מתאמים עצמאי מבוסס SDK בונה המתאמים העצמי (SDK) המשופר- מאפשר למשתמשים ושותפים עסקיים לפתח במהירות מתאמים הניתנים לשימוש חוזר, וכוללים מיפוי מידע ויזואלי, ורישוי לסביבת צד שלישי.

מוצר האינטגרציה Magic xpi יכול לשמש גם כחלק מפתרון המעבר למובייל עסקי של מג'יק, המאפשר לפתח אפלקיציות מובייל, ולחשוף את המידע הארגוני למשתמשי המובייל. פתרון המעבר למובייל של מג'יק מספק לארגונים אמצעי מקיף ומשתלם כלכלית לפיתוח  ופריסה מהירים של אפליקציות עסקיות מאובטחות.

אירועים קרובים