תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FUTURE READY TOUR, יום א' 22 במאי, LAGO

דל משיקה תצורות חדשות של מציאות מדומה למחשב האישי

החברה משדרגת תחנות עבודה מסדרות Rack ו-Precision Tower ליצרני תוכן של מציאות מדומה המשתמשים ביישומים הנדסיים, מדעיים, בתחום האנרגיה ובתחום הבידור

18/05/2016 07:45
דל

דל (Dell) הכריזה על פתרונות חדשים תומכי מציאות מדומה, המציגים קריטריונים טובים יותר לחוויה מיטבית, הן עבור צרכנים והן עבור יצרני תכנים של מציאות מדומה.

החברה מגדירה שלושה תנאים לתמיכה מיטבית במציאות מדומה: דרישות CPU, זכרון וגרפיקה מינימליות לחוויית צפיה במציאות מדומה; התקני גרפיקה העובדים עם פתרונות אלה באופן אמין, ולבסוף מבחני ביצועים שיערכו על ידי דל תוך שימוש במדדים של ספקי HMD (ר"ת Head-Mounted Display), ספקי תוכנה עצמאיים (ISV), או מבחן של צד שלישי אם קיים.


תוך עבודה צמודה עם שותפים בתחום החומרה והתוכנה, דל ממסדת את מחויבותה לעתיד המציאות המדומה על ידי אספקת פתרונות מיטביים לצריכת מציאות מדומה ויצירתה, בצד ישומים יעודיים של ספקים עצמאיים ללקוחות מקצועיים.

לדברי ראול טיקו, מנכ"ל חטיבת תחנות עבודה מסדרת Dell Precision, "מוצרי Dell Precision העניקו עד עתה חוויות מחשב מוטמעות, לרבות מערות תלת-מימדיות, ישומי סימולציה וישומים צבאיים. הדור הבא של המציאות המדומה מביא ויזואליציה מוטמעת להמונים על ידי הנגשת הטכנולוגיה. קיימים אינסוף יישומים, ותחנות העבודה בסדרה זו עונות על הצורך בדרישות גבוהות יותר מצד יצרני תוכן מקצועיים התובעים אמינות גבוהה, וביצועים מעולים כאשר הם בונים תוכן מציאות מדומה שלא יאמן".

כדי לענות על הצרכים של יצרני תוכן מקצועיים, דל הכריזה בנוסף על שדרוגים לתחנות העבודה מסדרת Precision Tower, הכוללים ביצועים משופרים, גרפיקה טובה יותר וזיכרון נוסף ליצירת תכנים של מציאות מדומה. תחנות העבודה החדשות בסדרה, Precision Tower 5810, 7810, 7910, וכן Rack 7910 שודרגו וכוללות עתה מעבדים חדשים מסוג Intel Broadwell EP עם מספר ליבות גדול יותר וביצועים משופרים עבור יישומים מרובי-הליכים המשמשים ביצירת מודלים, בניתוח ובחישובים מקצועיים.

שדרוגים נוספים כוללים את טכנולוגיית הגרפיקה המקצועית העדכנית ביותר של AMD ושל NVIDIA, התקני Precision Ultra-Speed עם ביצועים מהירים עד פי 4 מזכרון SATA SSD רגיל ועד לטרה-בייט אחד של זכרון DDR4 הרץ במהירות של 2400MHz.

השיפורים כוללים גם טכנולוגיות בלעדיות של דל, כגון טכנולוגית Reliable Memory עליה רשום פטנט, תוכנת זכרון מטמון מהיר בסיוע Intel CAS-W ו-Dell Precision Optimizer משודרג, המכוון את תחנת העבודה באופן אוטומטי על פי פרופיל משתמש מתאים שנבחר מבין 22 פרופילים מקצועיים מוגדרים מראש, ובכך מגדיל תפוקה ומבטיח ביצועים מיטביים.

בנוסף לשיפורים מרשימים אלה, דל הרחיבה את מגוון פתרונות הקירור הנוזלי המשפר את אקוסטיקת המערכת ב-38% (לכל היותר).

ב-22 במאי 2016 יגיע לישראל הכנס הבינלאומי Dell Future Ready Tour, בהשתתפות כ-800 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל מהארץ ומהעולם, ביניהם מיקרוסופט (Microsoft), אינטל (Intel) ואחרים. לאירוע יגיעו שורה של בכירים מאוד מדל העולמית, שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, וגיא בר-נר, דירקטור שיווק ומכירות באינטל ישראל שגם ידברו באירוע.

באירוע תציג הענקית הבינלאומית דל את מגוון פתרונותיה מקצה לקצה – רשתות ארגוניות, אחסון, תשתיות נתונים מרכזים, פתרונות תוכנה, אבטחה וכיוב'. כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל לצרכנים ולארגונים.

אירועים קרובים