תוכן שיווקי

סאנדיסק ורד-האט הודיעו על שיתוף פעולה לאספקת פתרונות Ceph מבוססי פלאש

InfiniFlash עבור Red Hat Ceph Storage מספק את הדור הבא של אחסון scale-out עבור לקוחות גלובליים

03/04/2016 08:00
רד-האט וסאנדיסק

רד-האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, וסאנדיסק (SanDisk) – מובילה עולמית בתחום פתרונות אחסון Flash, הודיעו על שיתוף פעולה אסטרטגי, שמטרתו להביא ללקוחות ארגוניים את היתרונות של שילוב Ceph (תוכנת אחסון חופשית מבוססת קוד פתוח) ואחסון Flash.

מערכת אחסון Flash זוכת הפרסים InfiniFlash של סאנדיסק, ביחד עם Red Hat Ceph Storage, מספקות ביצועים גבוהים וניהול נתונים יעיל, שיכולים להפחית באופן משמעותי הוצאות תפעוליות והשקעות הון.

במסגרת הברית יוצע Red Hat Ceph Storage כפתרון Ceph, המועדף עבור המהדורה החדשה של SanDisk InfiniFlash.

השילוב של אחסון פתוח מוגדר-תוכנה של רד-האט ואחסון Flash של סאנדיסק, יאפשר לחברות לשרת מגוון רחב של עומסי עבודה, עם אחסון עתיר ביצועים משולב באופן הדוק ומתרחב.

Red Hat Ceph Storage הוא פתרון אחסון פתוח מוגדר-תוכנה, הניתן להרחבה מאסיבית. נעשה בו שימוש נרחב בקהילת OpenStack, כשהוא מציע פלטפורמה יחידה יעילה לתמיכה בצרכי אחסון תובעניים של ארכיטקטורות ענן.

ביצועי שיא להפחתת העלות של אחסון

מערכת InfiniFlash של SanDisk מספקת את הביצועים של מערך Flash כולל, עם החיסכון הכספי של מערכת מבוססת כונני דיסק קשיח (HDD), הנותן מענה לצרכים של פריסות בהיקף בינוני עד גדול. בשילוב עם Red Hat Ceph Storage , היא מציעה קיבולת של פטה-בייט, צפיפות גבוהה וביצועי שיא להפחתת העלות של אחסון, במיוחד עבור ארגונים הנאבקים מול ניהול גידול אקספוננציאלי בנתונים.

"אנו גאים לעבוד עם סאנדיסק על פתרון זה. מטרת הברית שלנו לספק את עוצמת הגודל והביצועים של טכנולוגיית Flash כפי שלא היו מעולם, ואנחנו מאמינים כי יש לה פוטנציאל לשבש את שוק האחסון הקנייני המסורתי הקיים", אמר רנגה רנגצ'רי, סגן נשיא לאחסון ברד-האט. "ללקוחות שלנו יש עכשיו פורטפוליו מורחב של פלטפורמות טובות מסוגן, כמו מערכת InfiniFlash של סאנדיסק ו-Red Hat Ceph Storage, שנבחנו, עברו אופטימיזציה, והוסמכו יחד ליציבות וביצועים אופטימליים".

"בסאנדיסק אנו מאמינים כי קוד פתוח מניע חדשנות בתעשיית הטכנולוגיה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רד-האט, המתבסס על המחויבות המתמשכת שלנו לקהילת הקוד הפתוח ברחבי פריסות במובייל, בענן ובארגונים", אמר ראווי סוואמינתן, סגן נשיא למערכות ופתרונות תוכנה בסאנדיסק. "שילוב אופטימיזציית Flash וחדשנות מוצרים ספציפיים שלנו, עם המערכים המובילים וסטנדרטים של תוכנות קוד פתוח כמו Red Hat Ceph Storage, מאפשר ל-InfiniFlash לספק פריצת דרך בהיקפים, בביצועים ובאג'יליות עבור Hyperscale וסביבות OpenStack בקנה מידה גדול."

אירועים קרובים