Crosswise – להגיע לכל סוגי המכשירים ולכל הצרכנים

ריבוי סוגי המכשירים הקיימים פוגע ביכולת של מפרסמים להבין בצורה מדוייקת איפה הפרסום שלהם עובד, כלומר מה גרם לאותו צרכן לרכוש את המוצר ● בואו להכיר את החברה שעוזרת למפרסמים להגיע לכל מסך שיש

מימין ומלמעלה: יבגני שולמן, יהונתן זידנר, רון רייטר, בועז מנוחין, אור קפלן, סטיב גלנץ, עמית מורן

אחת הבעיות הקשות העומדות בפני מפרסמים היא ריבוי המכשירים שיש לכל צרכן, אם בעבר היה לנו מחשב אחד וכתובת IP אחת, בה ראינו מוצר בחנו אותו ולאחר מכן רכשנו אותו במידת הצורך, בימים אלו לרבים יש מחשב שולחני או מחשב נייד, טלפון חכם וכמובן טאבלט. הצרכן של היום נחשף לפרסום בכל אחד מהמכשירים האלה, צרכן יכול לעשות חיפוש במכשיר הטאבלט שלו, ולאחר כמה ימים להכנס למחשב השולחני ולהזמין את המוצר.

ריבוי המכשירים פוגע ביכולת של מפרסמים להבין בצורה מדוייקת איפה הפרסום שלהם עובד, כלומר מה גרם לאותו צרכן לרכוש את המוצר. אם מפרסם מקבל רכישה ללא עקבות של פרסום, הדבר פוגע ביכולתו לחזק מקומות בהם הפרסום שלו עבד טוב ומכאן מונע ממנו תהליך חשוב של שיפור יחס ההמרה שלו, היחס בין ההשקעה בערוצי פרסום שונים לבין תוצאות.

Crosswise הוקמה באוגוסט 2013 על ידי סטיב גלנץ , בכיר ב- Shopping.com  ,Conduit  ו Mything . יחד עם שני יוצאי 8200 יונתן גידנר , גם הוא מ Mything ו Onavo ורון ריטר מ Any.DO. ביחד גייסו בנובמבר 2013, שני מיליון דולר מגיזה, הורייזן , our crowd ועוד אנג'לים מוכרים.

 במה התמקדתם לאחר הגיוס?
סטיב :" היה לנו מאוד חשוב להשקיע את רוב הזמן לאחר הגיוס בפיתוח המוצר, על מנת לתת דיוק מרבי כדי להיות בשוק עם חברות שמציעות מספר מוצרים דומים"
" הפתרון שלנו הוא לאסוף כמות מאוד גדולה של נתונים, ובעזרת האלגוריתם שלנו לדעת לזהות משתמשים, אנחנו משתמשים בשירותים נוספים על מנת להצליב נתונים ולראות שהמודל שלנו עובד בצורה מדויקת"

מה המודל העסקי שלכם?
סטיב: "אנחנו עובדים לפי שני מודלים, מודל ראשון של רשון של צריכה ללא הגבלה, אשר מיועד לחברות מדיה גדולות אשר מספקות שירותים לאלפי חברות וארגונים ויכולים להיעזר במוצר שלנו כדרך לשפר את המוצר שלהם, מודל שני הוא CPM תשלום על צריכה , עלות הרישיון החודשי הינה 20000 דולר ויש לנו מאות לקוחות פוטנציאלים ."

  מה החזון שלכם להמשך?
סטיב: " אנחנו רוצים לבנות חברה טובה לאורך זמן, קיבלנו מספר הצעות לרכישה, אך לא משהו רציני, אנחנו ממוקדים בהכנת מוצר שיהיה הכי טוב שיש"

  אתם רואים חיבור לעוד תחומים עם הידע שאתם צוברים?
סטיב: " בהחלט, אנחנו ממוקדים כרגע במוצר הראשוני שלנו, אך בהמשך נוכל לספק שירותים נוספים, כגון מאבק בהונאה ברשת ושליטה בידע מי המשתמש , נושא החיבור של טלוויזיות לרשת האינטרנט ואתו האפשרויות המסחריות אף הוא מאוד רלבנטי למידע שאנחנו אוספים"

ניצול נתונים של Big Data טומן בחובו אפשרויות רבות לייצור הכנסות, ניתוח נתונים אשר יאפשרו לגופים רבים הבנה טובה יותר של הפעילות שלהם יכולה לייצר תועלת רבה. תשלום רישיון בעלות של 20,000$ מצמצם את מספר הלקוחות הפוטנציאלים, אך עוזר לחברה למקד את הפעילות השיווקית שלה, לחברה אין יכולת לפנות לעשרות אלפי לקוחות , למכור להם, ולטפל בה ועושה נכון במכירה לגופי מדיה גדולים.

החברה יושבת בתל אביב ומונה עשרה עובדים.

חוות דעה אישית:
Crosswise מציגה מוצר מעניין בתחום תחרותי ומבוקש, החברה נשענת על מייסדים שעבדו בחברות מובילות ובעלי מוטיבציה להוכיח את עצמם בחברה משלהם. הגיוס המהיר, ללא מערכת, מעיד על האמון ברעיון ובצוות. גורל החברה יגזר לפי חוזק המוצר שלה, ולפי המדדים בשלבים אלו, הם מצליחים לייצר פתרון מוצלח ומבוקש.

ההתמודדות של מפרסמים עם זיהוי משתמש רב מכשירי יוצרות בעיות רבות וחברה שתצליח לייצר Big Data  בנושא תוכל להרחיב את פעילותה לתחומים נוספים בעלי אפשרויות הכנסה גבוהים מאוד.
התקדמות מהירה של המיזם, תוביל להצעות רכישה שיעוררו לחצים ממשקיעים להסכמה, אך אם הרעיון שעומד מאחורי המוצר מוצק, האפשרויות שעומדות בפניה הוא הפיכה לחברה בשווי של מאות מילוני דולר ואף יותר.
הכותב הינו יזם ויועץ בתחום הניו מדיה. עוניינים להופיע במדור? מעוניינים בהרצאה לעובדים? אתם מוזמנים לשלוח אלי מייל ל [email protected]

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים