אלוט תרכוש את הסטארט-אפ הישראלי אוברסי תמורת 21 מיליון דולרים

במסגרת הרכישה, שתתבצע ברובה במזומן, יקבלו בעלי המניות של אוברסי 16 מיליון דולרים, כאשר חמשת הנוספים יהיו תלויים בעמידה ביעדים שהוצבו ל-2012 ● הרכישה, שצפויה להיסגר ברבעון השלישי של השנה, עתידה לסייע לאלוט להציע פתרון כולל להעברת תכני וידיאו

ספקית ציוד התקשורת הישראלית אלוט (Allot Communications) תרכוש את חברת ההזנק הישראלית אוברסי (Oversi Networks) תמורת 21 מיליון דולרים. העסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של השנה.

במסגרת הרכישה, שתתבצע ברובה במזומן, יקבלו בעלי המניות של אוברסי 16 מיליון דולרים, כאשר חמשת הנוספים יהיו תלויים בעמידה ביעדים שהוצבו ל-2012. החברה הרוכשת צופה, כי לצד הגדלת הכנסותיה בשני מיליון דולרים ברבעון, יגדלו גם ההוצאות התפעוליות באותו סכום, והמצב ישתפר רק ברבעון הראשון של 2013.

אוברסי מספקת מערכות מדיה עשירה ו-caching לטובת האצה של תכני וידיאו באינטרנט וב-P2P (קיצור של Peer to Peer). הטכנולוגיה של אוברסי מאפשרת לספקיות תקשורת להתמודד עם הגידול בעומסי התעבורה ברשת ולספק ללקוחות שלהן חוויית גלישה משופרת בשעה שהם צורכים תכני וידיאו, לצד צמצום ההוצאות התפעוליות ושימוש חסכוני ברוחב הפס. מנכ"ל החברה הוא דוד טולוב.

הרכישה, נמסר, תסייע לאלוט להציע פתרון כולל להעברת תכני וידיאו. "שילוב הטכנולוגיה של אוברסי יביא לכך שספקיות האינטרנט והתקשורת יוכלו לנהל ביעילות את הנפח ההולך וגובר של תעבורת וידיאו ברשתות שלהם". על פי אלוט, יותר ממחצית מהתעבורה ברשתות הקוויות משרתת תכני וידיאו – נתון הגדל במהירות, ו-42% מתעבורת התקשורת בעולם הנייד היא של תכני וידיאו. בדרך זו, נמסר, יוכלו ספקיות האינטרנט והתקשורת להתמודד בצורה טובה יותר עם הביקוש ההולך וגדל של הצרכנים לשירותי תוכן אינטרנטי.

"הרכישה של אוברסי היא עוד צעד במימוש החזון שלנו לספק שירותי תקשורת חכמים", אמר רמי הדר, נשיא ומנכ"ל אלוט. "על ידי הוספת שירותי Video Caching, אנו מציעים כעת ללקוחות – ספקיות התקשורת – פתרון כולל להעברת תכני וידיאו, עם מיטוב השירותים, מיטוב התעבורה וניהול התקשורת והתעבורה של רשתות – בעולם בו הווידיאו תופס יותר ויותר נפח".

אלוט תקשורת הוקמה בשנת 1996 ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות לניהול ומיטוב של רשתות פס רחב. החברה מספקת פתרונות מבוססי תוכנה וחומרה, המאפשרים למפעילי רשתות תקשורת מכל הסוגים – סלולר, קווי (DSL), כבלים וכדומה, וכן לארגונים, לנהל בצורה מיטבית את תעבורת הנתונים ברשת. אלוט מספקת שירותים נוספים, המאפשרים חסכון בעלויות והגדלת ההכנסות תוך שיפור חווית המשתמשים הסופיים. עוד מציעה החברה מיטוב של תעבורת וידיאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים