סמי קינן, מנהל זרוע המיחשוב של המזרחי-טפחות, התפטר מתפקידו

קינן כיהן בתפקידו במשך שמונה שנים ● מחליפו של קינן יהיה צבי אגרוביץ', ששימש עד כה כראש אגף ב-iteam - זרוע המיחשוב של המזרחי-טפחות

סמי קינן, שעמד בראש iteam – זרוע המיחשוב של בנק המזרחי-טפחות, התפטר מתפקידו. בהודעה לבורסה שהוציא היום (ה') הבנק נאמר, כי את מקומו של קינן כמנכ"ל iteam ימלא צבי אגרוביץ', ששימש עד כה כראש אגף ב-iteam.

קינן נכנס לתפקידו כמנמ"ר בנק המזרחי-טפחות ב-2004, כאשר החליף את אריק אורלב – מנמ"ר מחיש (שמה הקודם של זרוע המיחשוב של הבנק). במהלך תקופה זו היה קינן שותף לשורה ארוכה של פרויקטי מיחשוב, שסייעו לבנק לעמוד בצמרת החזית הטכנולוגית של מערכת הבנקאות הישראלית. הוא הוביל תפישה מערכתית לפיה האינטרנט הוא הכיוון שלקוחות הבנקים הולכים אליו, ולכן יש להשקיע בו את מירב המשאבים. כמו כן, הוביל קינן את פיתוח הסניפים, תוך יישום טכנולוגיות שמבטאות את הרב-ערוציות.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ערן ארגוב

    מכירים את הוידאו המיתולוגי של ירון לונדון לילדים: "זה סופו של כל בלון?"

  2. אפרת

    בהצלחה! חבל שלא הגעת להסכם עם הועד. במקום לריב היה כדאי להגיע להסכם ולסיים בטעם טוב. עובדי מחיש מצפים לסיום הסכסוך אך לא יסכימו לשום פגיעה בתנאי עבודתם. שוב בהצלחה וחבל שכך היית צריך לסיים.

  3. יואב

    סמוש, אחרי 8 שנות קדנציה מכובדת ועשרות פרוייקטים מוצלחים (!), רגליים נטועות באדמת "גאיה" וראש משיק ל "סקיי", קח לך פסק זמן להסיר את משאו של "אטלס" ולהתרענן עד לטיטאן הבא.. בהצלחה !! יואב

אירועים קרובים