אינטל במתקפה: מאשימה את AMD בשיווק מטעה

כתבה במסמך שפרסמה: "הספרה 7 בכמה מהמעבדים במשפחת ה-AMD 7000 היא הדבר היחיד שבאמת חדש"

אינטל תוקפת את AMD: ""לא תמיד הפירוש של הכי מעודכן זה באמת הכי מעודכן"

אינטל החליטה להוריד כפפות מול AMD בתחרות בין שתי יצרניות המעבדים בשוק, שבשנים האחרונות סובל מירידה במכירות מחשבים אישיים, והיא עושה את זה באגרסיביות. החברה פרסמה מסמך שהיא מכנה "האמת על הליבות – כיצד 'הטכנולוגיה המעודכנת' היא לא תמיד כפי שזה נראה" ובו היא מאשימה את AMD, בין השאר, בשימוש ב-Snake Oil, מושג שמתקשר בתרבות האמריקאית לשיווק מטעה ואפילו להונאה.

המצגת, שבינתיים כבר לא זמינה באתר של מיקרוסופט להורדה, אף כוללת תמונה אחת שבה מוצג איש מכירות בסגנון המערב הפרוע, עם הכיתוב "סמוך עלי" ועם המשפט, "יש היסטוריה ארוכה של מכירת חצאי אמיתות ללקוחות תמימים", כשתמונה אחרת מבהירה מיד את הכוונה של אינטל: "הספרה 7 בכמה מהמעבדים במשפחת ה-AMD 7000 היא הדבר היחיד שבאמת חדש".

באינטל מתמקדים במיוחד בגזרת המעבדים המיועדים לשימוש במחשבים ניידים, התחום שבו עד לאחרונה הייתה לה שליטה כמעט מלאה והיא רוצה שהיא תישאר כזו. היא מביאה כדוגמה את המעבד Ryzen 5 7250U, שלפי המסמכים של AMD עצמה מסתמך על ליבות Zen, שאותן השיקה החברה כבר ב-2019.

באינטל טוענים, כמובן, שלעומת AMD, אי אפשר לטעות בשיטת המספור שלה, ושמעבדי הדור הנוכחי מציעים טכנולוגיה עדכנית בלבד ללא מבט לאחור, ובלי שהלקוחות יצטרכו בכלל לחשוב על כך.

"לא תמיד הפירוש של הכי מעודכן זה באמת הכי מעודכן", מספרת אינטל בתמונה אחרת במצגת, ומול המעבד המוזכר לעיל היא מציגה מבחן ביצועים שמראה, כי המעבד Core i5-1335U, מהדור ה-13 הנוכחי של החברה, מציע ביצועים טובים יותר ב-83%.

"תזכרו את זה כשאתם מזמינים טכנולוגיות 'בנות השוואה' או 'זהות'", תוקפת אינטל שוב לקראת סוף המצגת באגרסיביות, שלא ממש זכורה בשוק הזה.

מעניין מה תהיה התגובה של AMD.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים