אקזקטק יישמה את מערכת SAP S/4HANA באורמת ב-50 מיליון שקלים

הפתרונות של סאפ ישמשו את כלל הפעילות של אורמת בכ-200 החברות הבנות שלה ברחבי העולם ● הפרויקט הקיף את כל היחידות העסקיות בארגון: תפעול ולוגיסטיקה, הנדסה, ניהול פרויקטים, תכנון וכספים

שלומי ארגס, נשיא אורמת טכנולוגיות.

עוד פרויקט גדול בעולם ה-ERP: אורמת טכנולוגיות השלימה באחרונה יישום של פתרון S/4HANA מבית סאפ. הפרויקט נמשך כשנה וחצי, בוצע על ידי אקזקטק מקבוצת וואן טכנולוגיות והיקפו מוערך ב-50 מיליון שקלים.

אורמת בונה תחנות כוח ירוקות ומתפעלת עשרות תחנות בבעלותה ברחבי העולם. יש לה כ-200 חברות בנות, והפרויקט הקיף את כולן, כמו גם את כלל היחידות העסקיות בארגון: תפעול ולוגיסטיקה, הנדסה, ניהול פרויקטים, תכנון וכספים. הוא נותן מענה לתהליכים עסקיים מורכבים מעולמות הלוגיסטיקה, ניהול הפרויקטים והפיננסים לכל חברות הקבוצה ברחבי העולם.

איריס נחשוני, סמנכ״לית מערכות מידע באורמת טכנולוגיות.

איריס נחשוני, סמנכ״לית מערכות מידע באורמת. צילום: יח"צ

SAP S/4HANA היא מערכת שמאפשרת ניהול מתקדם של תכנון מלאי ורכש, אינטגרציה עם מערכות הנדסה ואיחוד דו"חות פיננסיים. המערכת מספקת שקיפות ומידע אחיד ובזמן אמת לכלל הגופים בארגון. הפתרון מבוסס על עיבוד של המידע בזמן אמת – מה שמאפשר לאורמת לקבל החלטות בזמן הנכון ועל בסיס המידע הנכון.

עוד הוטמעה במסגרת הפרויקט פלטפורמת הענן של סאפ, BTP (ר"ת Business Technology Platform), שמשלבת ניהול נתונים, כלי ניתוח, בינה מלאכותית, פיתוח יישומים, אוטומציה ואינטגרציה בסביבה מאוחדת אחת.

לפני הטמעת הפתרונות החדשים נתמכה אורמת על מערכות, שחלקן היו בפיתוח עצמי וחלקן מיצרנים שונים. כעת היא מקבלת אינטגרציה חכמה לכלל תהליכי הארגון. כמו כן, הפתרונות מייעלים את תהליכי העבודה חוצי הארגון, מחברים בין היחידות העסקיות השונות, מקנים שקיפות וכאמור, מאפשרים קבלת החלטות מבוססת מידע בזמן אמת. כמו כן, הם מאפשרים אופטימיזציה בניהול המלאי, ניתוח העלויות וכאמור, איחוד הדו"חות הכספיים. בנוסף לכך, אומרים באורמת, יישום תהליכי התחזוקה של תחנות הכוח משפר את היעילות התפעולית ויכולת התחרות. בעולמות ההנדסה וניהול הפרויקטים, הפתרון מאפשר מוכנות לתהליכים מורכבים, שמקצרים את תהליכי העבודה ומונעים טעויות אנוש.

"נדבך מרכזי לטובת המשך הצמיחה המואצת של החברה"

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל.

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל. צילום: מתן תמרקין

שלומי ארגס, נשיא אורמת טכנולוגיות, אמר כי "שמנו לנו למטרה לבסס את התשתיות הטכנולוגיות המשרתות את כלל התהליכים שאנחנו מבצעים לרוחב הארגון וברחבי העולם. עלייה לאוויר זו מהווה נדבך מרכזי לטובת המשך הצמיחה המואצת שהחברה מציגה, ומעמיד אותנו בשורה אחת עם חברות האנרגיה המובילות בתחום".

לדברי סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל, "מדובר באחד הפרויקטים המורכבים ביותר שביצענו בארץ בשנים האחרונות. יישום הפתרונות של סאפ באורמת יסייע לה לייעל את כלל פעילות הארגון ויאפשר להפיק תובנות עסקיות בעלות ערך".

איריס נחשוני, סמנכ״לית מערכות מידע באורמת, ציינה ש-"במהלך הפרויקט אימצנו תהליכי עבודה המתבססים על סטנדרט מוביל בתעשייה, והדבר הביא לגיבוש מערכת יציבה וגמישה. מימוש המודולים השונים, הכוללים אחזקה, ניהול ותכנון מלאי, ניהול פרויקטים המחובר למערכת ההנדסה ומערכת פיננסית איתנה לכלל החברות בקבוצה, תוך אינטגרציה עמוקה בין היחידות העסקיות השונות, מאפשר לנו לייעל את תהליכי העבודה, לאמץ טכנולוגיות חדשניות ולהיות מוכנים לעתיד".

עמית טל, סמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים ב-וואן.

עמית טל, סמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים ב-וואן. צילום: חגית רגב

עמית טל, סמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים ב-וואן, ציין כי "פרויקט דגל זה מצטרף לשורה של פרויקטים טכנולוגיים מתקדמים שביצענו בשנים האחרונות. הפרויקט בוצע תוך שותפות עמוקה עם ההנהלה והמובילים הטכנולוגיים והעסקיים באורמת. יישום המערכת מעמיד את מערכות המידע של אורמת בחזית הטכנולוגיה ויהווה בסיס איתן להמשך הצמיחה של החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנונימי

    פרסומת טובה לSAP בפועל י ש עוד שנים בכדי להגיע לשלמות בקורלציה בין התהליכים לבין הSAP

אירועים קרובים