מלם תים העלתה מערכת לתכנית לקידום צעירים במצבי סיכון עבור משרד הרווחה

עלות הקמת המערכת, מבוססת סיילספורס, מוערכת בכמיליון שקלים והיא תשרת את "תכנית יתד" - תכנית לאומית בהובלת משרד הרווחה וארגון ג'וינט-אשלים, המתמקדת בקידום צעירים עד גיל 26, הסובלים ממחסור, או מצוקה מתמשכים

צעירים במצבי סיכון. צילום אילוסטרציה: BigStock

מלם תים העלתה לאוויר מערכת מידע עבור תוכנית לקידום צעירים במצבי סיכון של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים וארגון ג'וינט-אשלים. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים באחרונה. עלות הקמת המערכת, מבוססת סיילספורס, מוערכת בכמיליון שקלים.

המערכת הוטמעה עבור "תכנית יתד" – תכנית לאומית בהובלת משרד הרווחה וארגון ג'וינט-אשלים, המתמקדת בקידום צעירים עד גיל 26  הסובלים ממחסור, או מצוקה – מתמשכים. היא פועלת לפיתוח מענים ושירותים עבור ילדים, נוער וצעירים במצבי סיכון, ובני משפחותיהם.

מלם תים

מלם תים

המערכת החדשה, המבוססת מערכת Salesforce, מאפשרת לעמותות השותפות ביתד לנהל את הקשר והעבודה עם צעירים המקבלים מהם שירותים. מערכת זו הינה חלק ממערכת IT כוללת המפותחת על ידי אגף מערכות מידע במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, המאפשרת עיצוב מדיניות וקבלת החלטות מבוססת נתונים – באשר לעבודה עם צעירים במצבי סיכון.  

מירב דדיה מולד, מנהלת תכנית יתד במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים אמרה כי "המערכת היא דוגמה לשילוב של חדשנות טכנולוגית עם חדשנות חברתית. היא תתרום תרומה משמעותית לקבלת החלטות מבוססת נתונים, לשם שיפור רווחתם ושלומם של צעירים במצבי סיכון. היא תסייע לשילובם המיטבי בחברה הישראלית ולמקסום יעדי הממשלה בתחום זה".

יואב בוקעי, משנה למנכ"ל ואסטרטג בכיר בג'וינט-אשלים, הוסף כי "תכנית יתד הוגדרה בהחלטת ממשלה כתכנית לאומית לפיתוח ולביסוס מערך בין-משרדי ובין-מגזרי של שירותים ותשתיות תומכות. השירותים והתשתיות פועלים בשיתוף פעולה להשגת איכות חיים מיטבית עבור צעירים במצבי סיכון. המערכת שהוטמעה היא חלק משפה משותפת ומפלטפורמה למדידה ולמידה משותפות בתכנית".

יוסי זערור, מנהל תחום סיילספורס בחטיבת יישומים במלם תים, ציין כי "המערכת עלתה לאוויר בהצלחה ובזמן קצר. המערכת משרתת את השותפים בתכנית, ובהם עשרות עמותות ומאות מלווי צעירים, אשר מפעילים תכניות התערבות ומענים מותאמים לצרכי הצעירים. זהו פרויקט חברתי חשוב, שמאפשר שינוי דיגיטלי וחדשני בתהליכי העבודה ומביא לשיפור השירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים