אפל הכריזה על תכנית להרחבת רשת מעבדות התיקון למכשירי ה-iPhone

החברה תספק למעבדות התיקון שיצטרפו לתוכנית חלפים מקוריים, הדרכה ותיעוד וכלי בדיקה – בתנאי שיעסיקו טכנאי מורשה-אפל ● התוכנית תתחיל בארצות הברית ותורחב למדינות נוספות

אפל השיקה תוכנית חדשה, שתקל על בעלי iPhone תיקון של מכשירים, באמצעות הרחבת מספר העסקים שיוכלו לתת שירות תיקונים.

לפי ההודעה שפרסמה אפל באתר שלה בסוף השבוע, לבעלי iPhone יהיו אפשרויות נוספות של תיקון כמה מן הבעיות הנפוצות ביותר שאינן מכוסות באחריות, באמצעות אספקה של חלקים מקוריים, הדרכה ותיעוד וכלי בדיקה למספר גדול של עסקים.

השירות שיינתן, לדברי החברה, יהיה זהה בדיוק לשירות שמקבלים הלקוחות במעבדות המורשות כיום, ובאותו מחיר. בעבר, מעבדות לא מורשות לא יכולות היו לרכוש חלפים מקוריים, והלקוחות שביקשו לתקן בהן את המכשיר נאלצו להפר את תנאי האחריות.

מאז שהושק ה-iPhone נקטה אפל מדיניות קשוחה ביותר, שספגה במהלך השנים ביקורות נוקבות על כך, שהחברה מאלצת את בעלי המכשיר לתקנו רק בחנויות אפל ואצל כמה ספקים מורשים.

הרקע ליוזמה החדשה הוא גם לחץ מצד הממשל האמריקני, שמעוניין לחוקק את חוק "הזכות לתיקון", שיאלץ את היצרניות לאפשר ללקוחות לתקן את מכשיריהם לפי בחירתם, ויאלץ את היצרניות לספק את כל מה שנדרש לשם כך למעבדות תיקון בלתי תלויות.

לאפל יש 5,000 ספקי שירות בעולם שמורשים לתקן את מוצריה – הן במסגרת האחריות והן מחוץ לאחריות.

התוכנית החדשה תתחיל קודם כל בארצות הברית, ותורחב למדינות נוספות, זאת לאחר פיילוט שערכה החברה בשנה האחרונה בצפון אמריקה, באירופה ובאסיה ושילבה 20 מעבדות תיקונים שמספקות כעת את השירותים עם חלפים מקוריים.

עסקים שמעוניינים להצטרף לתוכנית יכולים להירשם אליה ללא כל תשלום באתר של אפל, אך יהיה עליהם להעסיק או להכשיר טכנאי, שיהיה מורשה-אפל, כדי לקבל את האישור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים