גוגל: ג'ימייל הגיע למיליארד וחצי משתמשים

שירות הדואר האלקטרוני של הענקית ממאונטיין וויו מתגאה בכך שכ-20 אחוזים מתושבי כדור הארץ משתמשים בו, וככל הנראה בכך שלכל משתמש אינטרנט חמישי יש תיבת דוא"ל של גוגל

תהפוך למרכז תקשורת. Gmail

לפי המדדים המתעדכנים בזמן אמת של האתר Worldometers, אוכלוסיית העולם עומדת כעת על כ-7.66 מיליארד אנשים. לפי גוגל זה אומר שלכ-20% מהם יש תיבת דואר אלקטרוני שהיא מספקת.

החברה חוגגת בימים אלו, לפי הפרסום שלה, 1.5 מיליארד משתמשים פעילים לג'ימייל שלה, כ-13 שנים וחצי לאחר שהושק בתאריך הרשמי ה-1 באפריל 2005.

אז נכון שיש הרבה מאוד משתמשים שיש להם יותר מתיבת דואר אחת, אבל האוכלוסייה הכללית כוללת גם הרבה מאוד ילדים ומגזרים אחרים, שאין להם בכלל נגישות לרשת, כך שההנחה שלכל משתמש אינטרנט חמישי יש תיבת Gmail כנראה נכונה.

לפי המספר הזה, אותו פרסמה החברה בציוץ בטוויטר, שירות הדואר בענן של גוגל צמח מאוד בשלוש השנים האחרונות והכפיל את עצמו בעשרות אחוזים, כנראה בזכות ההצלחה היחסית של ג'ימייל בחדירה לארגונים ולחברות עסקיות.

כזכור, גוגל שדרגה לאחרונה את Gmail, והשקיעה רבות בעיצוב ובשילוב אלמנטים חדשים גם בגרסת המחשבים האישיים שלו, ובעבור רבים מדובר בשירות ענן שניתן בחינם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים