פיונט הקימה אתר להתאחדות לכדורגל – בחצי מיליון שקלים

האתר כולל מידע רב על המשחק הפופולרי בעולם, בכלל זה על הליגות, המועדונים ונבחרות ישראל ● הוא פותח באמצעות eBrand, תהליך פיתוח ייחודי לפיונט, עם דגש על ממשק המשתמש והנגשה

אתר חדש. ההתאחדות לכדורגל

אוהבים כדורגל וספורט בכלל? האתר של ההתאחדות לכדורגל ודאי נמצא ברשימת המועדפים שלכם ואם לא – זה הזמן להכניס אותו אליה. ההתאחדות השיקה באחרונה אתר חדש, פרי פיתוח של פיונט טכנולוגיות. היקף הפרויקט נאמד בחצי מיליון שקלים.

האתר כולל מידע מגוון על ההתאחדות, ליגות הכדורגל השונות, המועדונים, נבחרות ישראל ועל עוד דברים שקשורים במשחק הכי פופולרי בעולם. כמו כן, ניתן למצוא בו תוצאות משחקים, להתעדכן באירועים הקרובים של ההתאחדות ולקרוא את המגזין שלה אונליין.

בפיונט אומרים שהאתר "מהווה פלטפורמה ואמצעי לקשר בינה לבין אוהדי הכדורגל וכלל הפעילים בספורט זה. האתר ישפר את השירות לציבור בעלי התפקידים בעולם הכדורגל ויאפשר העברת מידע עדכני ומהימן לכלל האוהדים".

החברה וההתאחדות החליטו לשים בפיתוח האתר דגש על ממשק המשתמש – בהיבטי הנוחות, הגמישות והידידותיות למשתמש – באמצעות eBrand, שהוא תהליך מיתוג ייחודי שפותח בפיונט, שכולל סדנאות מחקר ופיתוח עם הלקוח. בחברה אומרים שהתהליך מרחיב את ערכי וחוזקי המותג במדיום האינטרנט.

האתר פותח תוך עמידה בדרישות החוק לנגישות – רמה AA, בעיצוב ריספוניסיבי להתאמה אופטימילת לגלישה ממכשירים ניידים. כמו כן, הוא כולל הפניות לעמודי ההתאחדות לכדורגל ברשתות החברתיות.

"המחשבה לאורך כל הדרך – על חוויית הגלישה"

לדברי יאיר ששון, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת פיונט, "האתר הוקם באמצעות מערכת ניהול התוכן SiteVision של החברה, שמאפשרת ניהול חכם של אתרי אינטרנט דינמיים עבור משתמשים שאינם בעלי רקע טכני. למוצר יותר מ-400 התקנות פעילות בישראל – באתרי אינטרנט של לקוחות ממגוון ענפים ותחומים, ביניהם טבע, שיכון ובינוי, מלונות קראון פלזה, הקרן הקיימת לישראל, אלטשולר שחם, מבטח סימון, המועצה לצרכנות, אסותא מרכזים רפואיים, הקרייה הרפואית רמב"ם, רמי לוי, ברימאג, איילון ביטוח, באדג'ט ישראל, סונול ועוד".

אורן נזרי, מנהל אגף המחשוב ומערכות המידע בהתאחדות לכדורגל, אמר כי "נעשתה עבודה אדירה ויצירתית בפיתוח ובעיצוב האתר. המחשבה שלנו לאורך כל הדרך הייתה בעיקר על חוויית הגלישה והמידע הנחוץ לטובת אוהדי הכדורגל, הקבוצות וגורמים אחרים שמשתמשים באתר דרך קבע. ההתאחדות תמשיך להשקיע בעתיד הקרוב במגוון אמצעי הניו מדיה שעומדים לרשותה, כדי להיות גורם מוביל בתחום. פיונט, שהייתה שותפה מלאה לפיתוח האתר, ביצעה עבודה איכותית״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים