מיקרוסופט שחררה בטעות מהדורת פיתוח לא נכונה של מערכת ההפעלה

החברה שחררה מהדורה שאינה מיועדת לבודקי בטה, אלא רק לצורך שימושים פנימיים של קבוצת הפיתוח

האם מיקרוסופט תעמוד במילתה ולא תספק יותר עדכוני אבטחה ל-Windows 7? צילום: BigStock

המשתתפים בתוכנית ה-Insiders של Windows 10 קיבלו בימים האחרונים עוד מהדורה של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט (Microsoft), אבל אלו שהספיקו להתקין אותה, במיוחד אלו שבודקים את מערכת ההפעלה למובייל של החברה, גילו מהר מאוד שמשהו לא ממש בסדר במהדורה הזו.

מתברר שהחברה שחררה בטעות מהדורה שאינה מיועדת לבודקי בטה, אלא רק לצורך שימושים פנימיים של קבוצת הפיתוח.

במיקרוסופט טוענים שהם גילו את הטעות מהר מאוד, וחסמו את ההורדות  כדי להבטיח שהמהדורות הללו לא יגיעו ליותר אנשים, אבל כאמור חלק כן הספיקו לקבל אותן, כולל, וזה לא מובן בדיוק כיצד, בעלי כמה מכשירים שאינם כלולים במעגל הפנימי של תוכנית ה-Insiders.

התקלה העיקרית שהמהדורה הזה יכולה לגרום היא כאמור מכשירי מובייל. היא יכולה לגרום לאחר העדכון לכך שהמכשיר ייכנס ל-BootLoop – שרשרת אתחולים בלתי פוסקת של המכשיר. כדי להתגבר על כך צריך להשתמש בכלי שמנקה לגמרי את המערכת ומאושש אותה מחדש עם גרסה יציבה.

משתמשי הגרסה השולחנית שהתקינו את העדכון יכולים לחכות לעדכון האמיתי הבא או לבצע שחזור לנקודה לפני כן במערכת ההגדרות של Windows 10.

"זה קרה בגלל פריסה שבוצעה בטעות במערכת ההנדסית ששולטת בקביעה איזו מהדורה/לאיזה טבעת לדחוף את המהדורה לחברי ה-Insiders", אמרה דונה סרקר, מנהלת התוכנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים