גם קוואלקום רוצה להתחרות על נתח השוק המכונה "מחובר כל הזמן"

החברה הציגה מערכת מבוססת Snapdragon 835 המריצה Windows 10 בגרסה מלאה, כשלמעשה מדובר במחשבים המציעים זמן עבודה שמספיק לפחות ליום שלם, וכן "מנכסים" תכונות שונות מהטלפונים הניידים של העידן הנוכחי

שנה מוצלחת והתמודדות מול אתגרים

קוואלקום (Qualcomm) ניצלה את תערוכת Computex כדי להציג מערכת בסיסית המבוססת על מעבד העילית שלה, Snapdragon 835, ומריצה Windows 10 בגרסה מותאמת ומלאה.

החברה טוענת כי גרסת ה-Windows 10 המותאמת שלה יכולה להריץ יישומי 64 ביט בשיטת האפליקציה האוניברסלית שמציעה מיקרוסופט (Microsoft), אבל גם יישומי 32 ביט ישנים יותר המשתמשים בהתקנה הרגילה הידועה, וללא בעיות רציניות שאפשר להתייחס אליהן. החברה אף הציגה הרצה של 7zip, אחד מיישומי הכיווץ הוותיקים הידועים.

בנוסף הראתה החברה כיצד לוח אם המבוסס על המעבד שלה, עם תוספת של רכיבי LTE, הינו קטן פיזית באופן משמעותי מלוח אם שמבוסס על מעבד x86 סטנדרטי, מה שמאפשר בעצם להשתמש במקום הפנוי להגדלת סוללה, ומצד שני גם להיווצרות חום נמוכה יותר.

בקוואלקום רוצים להתחרות על נתח שוק שמכונה "מחובר כל הזמן", כשלמעשה מדובר במחשבי Windows 10 שמציעים לפחות זמן עבודה שמספיק ליום שלם, וכן "מנכסים" תכונות שונות מהטלפונים הניידים של העידן הנוכחי, כולל הצגת מידע גם כשהמחשב לכאורה כבוי.

"לא מדובר ב-Windows RT 2. מדובר במערכת חלונות מלאה שרצה על הפלטפורמה שלנו", אמר בתצוגה דון מק'גויר, סגן נשיא בקוולאקום.

לפי החברה, כמה יצרניות מחשבים גדולות כבר משתפות עמה פעולה לגבי ייצור, עוד לפני סוף השנה הנוכחית, של מחשבי Snapdragon 835 עם Windows 10, וביניהן לנובו (Lenovo), אסוס (Asus) ו-HP. המחירים הצפויים הם 600-800 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים